Blogosloveli 2014: "Semn spre carte"

Blogosloveli: Semn spre carte
Prin 2003-2004, alaturi de alti tineri din URR am contribuit la buna desfasurare a actiunii "Carte pentru Basarabia". Pentru ca acolo cartile in limba romana nu prea erau de gasit, am strans carti din toata tara, carti care sper ca le-au fost de folos fratilor de peste Prut.

Nu mai am poze de atunci, insa am gasit poze de la o alta actiune din 2011, cand alaturi de colegii din PNTCD am decis sa strangem carti pentru bibliotecile satesti din judetul Dolj.
carti pentru bibliotecile satesti
Si daca spre Basarabia au plecat 2 camioane de carti, in 2011 am reusit sa umplem 2 portbagaje. Coincidenta sau nu, cartile au tras spre comuna natala a poetului Adrian Paunescu, Bârca. N-a contat ca primarul era PSD-ist, responsabilul de la biblioteca PDL-ist sau directorul scolii PNL-ist. 

Am donat cartile cu placere, cu tabel si proces verbal de predare-primire. Asa erau formalitatile, insa bucuria gestului a fost cu mult peste hartogarie sau numarul de carti donate. Si chiar daca s-au strans mai putine carti decat la prima actiune, faptul ca am participat efectiv si la strangerea cartilor si la predare a fost un pas inainte.
carti pentru biblioteca de la Bârca
In 2014 Sonia ne binecuvanteaza cu o noua actiune din dragoste pentru carti, coordonata blogosferic.

Semn spre carte se numeste initiativa, iar in link aveti toate detaliile. In principiu puteti ajuta
In ceea ce ma priveste carti de donat nu prea mai am, insa am loc in side-bar pentru un banner si placerea de a scrie articole ca acesta.

Spor!

Etichete: , ,