Cica suntem in zodia 马2014年

Cica suntem in zodia 马2014年
Sariti ca a inceput anul calului, dar nu oricum, ci conform unor calcule chinezesti amanuntite. Cum ar veni, suntem pe "cal cu lele", ca nu incepe anul cand vor cainii, ci cand spun zodiile chinezesti.

Asa am ajuns si in zodia de "cal cu lez". Adica am zis sa-mi calculez zodia chinezeasca in functie de data nasterii.

Mi-a dat o zodie de metal, care ar umbla in coada unor patrupede comunitare :)

Stiam eu ca sunt migalosi chinezii, am admirat precizia regulilor si unele aspecte care chiar se potrivesc.

Numarul de ordine este chiar in ordine, pentru ca imi apare si pe placutele de inmatriculare. In schimb nu stiu cine ma domina intre orele 19:00 - 21:00.

Mi-au mai atras atentia cateva greseli gramaticale, insa per total m-am relaxat descoperindu-mi zodia de breloc. Pardon, caine metalic :)

Nu stiu cum se face ca m-am nascut in tara mea si nu intr-una din tarile prielnice. Cat de prielnice sunt va spun dupa ce sper sa le vizitez, ca inca n-am pus piciorul prin Angola, Belgia, Coreea de Sud, Costa-Rica, Guyana, Olanda, Palestina sau Suedia.

Sunt curios ce fel de animale chinezesti sunteti voi si daca exista cineva pentru care Romania este tara prielnica.

Curios nevoie mare, pentru ca mie mi se pare ca suntem luati in bascalie chinezeasca.

Nu de alta, dar am avut curiozitatea sa vad ce povesteste zodiacul chinezesc pentru primul om in stat si pentru primul om din guvern.

Culmea, primul om in stat are numarul 2, iar primul ministru are numarul 1 (probabil are pile dupa vizita premierului chinez in Romania).

Culmea culmilor, nici lu' Baselu si nici lu' Victoras nu le prieste Romania. Dar nici alte tari.

Mai sa fie, aici m-am oprit brusc.

Spor romanesc!

Etichete: ,