Cine sunt victimele din Ucraina?

Cine sunt victimele din Ucraina?
Se vorbeste despre zeci si chiar sute de victime in Ucraina. In primul rand nu sunt numere, sunt oameni care au un nume, care au o familie, prieteni si idealuri pentru care au platit cu viata in EuroMaidan.

Tot de la prietenii mei din Ucraina am aflat despre una dintre victimele de ieri.
Ustym Golodnyuk, 19 ani, voluntar DemAlliance, impuscat mortal de lunetisti.

Ca el sunt alte zeci de persoane, de toate varstele, cu familii si prieteni care-i plang si care acum lupta si pentru ei, mai indarjiti.

Cine sunt cei care i-au impuscat? Probabil ca va ramane acelasi secret ca in Romania, insa iata munitia oficiala pe care o infrunta cei care-si striga idealurile europene in Ucraina.

arsenal de razboi
Ma gandesc cu groaza la prietenii mei din Ucraina cu care am stat la aceeasi masa, am vorbit si ne-am bucurat ca facem parte impreuna dintr-o Europa comuna.

Ma gandesc la sportivii ucraineni care participa la Jocurile Olimpice de la Soci, concurand intr-o tara in care premierul il incurajeaza pe Yanukovych sa faca curatenie in Kiev...

Ma gandesc si la sportivii ucraineni care joaca in tara noastra si stau cu inima stransa si cu gandul la rudele si prietenii care pot fi printre cei ucisi pe strada. Avem si noi la Craiova o sportiva din Ucraina in echipa de handbal, ce-o fi in sufletul Yuliyei Snopova...

Mai demult ii laudam pe tinerii din Ucraina pentru ca-si respecta traditiile, acum ii admir si mai mult pentru ca isi respecta demnitatea si nu se lasa calcati in picioare.
traditii in Ucraina
Sunt cu sufletul alaturi de ei, indiferent ca sunt Virginia, Yuriy, Halyna, Larysa, Myroslava, Dmytro, Nadika, Viktoria, Elina sau altii pe care-i cunosc sau pe care nu-i cunosc.

Pentru toti, RESPECT!

Etichete: