Miercurea fara carne 12 Feb 2014

Miercurea fara carne 12 Feb 2014
Bine v-am regasit la Miercurea fara carne. Azi am savurat cateva ingrediente traditionale ale zilei de Miercuri fara carne, dar am si facut cateva inovatii.

Pentru de dimineata am avut icre de crap si zacusca, pe paine integrala. Nu degeaba insist eu cu icrele. Va invit sa cititi opinia avizata a domnului profesor Mencinicopschi.
icre de crap si zacusca
La pranz am inovat cu urmatoarele ingrediente: oua de prepelita, ciuperci, ceapa rosie, emmentaler si varza. Acum hai sa va explic (doar un pic) "inventia culinara" care a iesit si pe care o vedeti la inceputul articolului.

Am facut un fel de oua ochiuri de prepelita, in ciuperci, care la randul lor au fost puse pe un pat de ceapa rosie, perpelita in tigaie. Am incercat sa pun in interiorul ciupercilor si-un despartitor din cascaval Delaco, ca sa separ ouale de prepelita.
oua de prepelita, ciuperci, ceapa rosie, emmentaler si varza
Doar la o ciuperca am reusit sa pun 2 oua, dar nu-i bai. N-am folosit ulei, am facut ouale in sosul propriu al ciupercilor.
si salata de varza
In schimb am folosit ulei de masline si masline atunci cand am facut salata de varza care a acompaniat "ciupouale".

Pentru masa de seara se prevede o mancare de fasole cu mamaliga, alaturi de salata de sfecla rosie.
sfecla rosie
Pofta buna fara carne!

Etichete: , , , ,