Voi ati gustat lamaia portocalie?

Voi ati gustat lamaia portocalie?
Am vazut de curand o lamaie de culoare portocalie. Adica avea forma alungita de lamaie, dar culoarea de portocala.

Am pus-o langa o lamaie "normala", ca sa vedeti asemanarile si deosebirile :)

A doua zi, tot de dragul comparatiei, am sectionat lamaile. Cand am taiat-o pe cea portocalie, eram mai multe decat curios: interiorul e galben sau portocaliu?
se vede diferenta?
Ei bine, e portocaliu. Atat de portocaliu incat am crezut ca are gust de portocala... pana cand am testat si mi s-au strans ochii de la gustul acru :)

Auzisem la TV despre lamaia mandarina cu gust dulce, care se mai numeste si lamaie Meyer. Dar nu e de-asta :) Am cautat soiurile de lamai pe Wikipedia, dar nu m-am lamurit.

Am mai gasit un articol despre lamaia portocalie cu gust acru, dar tot nu stiu exact cum se numeste soiul.

Voi ati gustat asa ceva? Stiti cum se numeste varietatea portocalie?

Etichete: , ,