Verde si frumos, ca lamaia si Aloe Vera

Verde si frumos, ca lamaia si Aloe Vera
Tocmai ce va spuneam la proba trecuta din SuperBlog ca datorita unei probleme de sanatate mi-am schimbat stilul de viata. In bine, ca sa fie clar :)

La proba Spring SuperBlog de astazi am aflat ca lamaia verde este ingredient de baza al unui supliment natural 100%, LemoSilhouette, care ajuta la detoxifiere si slabit, alaturi de Aloe Vera si alte ingrediente.
Lemo silhouette
Ingredientele mi-au adus aminte de momentul in care am tinut prima cura din viata mea.

Problema mea de sanatate a fost o solutionata dupa o cura de detoxifiere pe baza de Aloe Vera. Dupa 7 ani de suferinta am scapat de probleme in 9 zile, dar si mai interesant este modul in care am ajuns sa tin cura cu Aloe Vera.

Sotia mea dorea sa slabeasca, vazuse la mai multi prieteni ca Aloe Vera da rezultate si s-a gandit sa incerce. A incantat-o mai ales idee ca iti poti mentine greutatea dorita pe o perioada lunga, iar exemplul prietenului meu Mircea este valabil si acum.

El este sursa inspiratiei, dar si sursa fotografiilor urmatoare :)

Asa era Mircea in 2005, la 0,1 tone :)
Mircea la 0,1 tone
Asa era in 2010, la 5 ani de la prima cura cu Aloe Vera, dar tinand cura in fiecare an.
Mircea dupa detoxifiere cu Aloe Vera
Asa arata Mircea in 2014, cand silueta inca rezista, vorba reclamei cu coafura.

Deci sotia mea s-a gandit ca o coafeaza o astfel de cura, dar nu singura. Fiindu-i teama ca nu va respecta programul, m-a "obligat" si pe mine.

Eu n-aveam probleme cu greutatea, n-am nici acum, dar am zis sa facem echipa ca poate-poate ma ajuta si pe mine la fierea dublu-septata. Si-asa incercasem atatea, ce putea sa se mai intample? 

Doamna mea a slabit 3 kilograme in cele 9 zile si inca 4 kilograme in urmatoarele saptamani, dupa ce s-a reglat metabolismul. Si a trisat un pic, nefacand miscare cum era prevazut in dieta.

Eu am slabit doar 1 kilogram, insa am scapat de problemele cu fierea. N-a fost efect placebo, deoarece nu m-am gandit ca voi scapa de probleme nici inainte si n-am crezut ca am scapat decat dupa o jumatate de an de la prima cura.

De-atunci, preventiv, de doua ori pe an, tin cura de detoxifiere cu Aloe Vera. Tot in echipa, impreuna cu doamna sufletului meu, care se bucura de kilogramele pierdute.

Si mai frumos este ca de atunci, scumpa mea sotie a inceput sa alerge, sa faca miscare si sa fie mai atenta la stilul de viata.

Tot de atunci, eu am inceput sa scriu pe blog, numele Natural ca Aloe Vera fiind ales in semn de recunostinta fata de planta care m-a scapat de probleme. Nu doar ca am scapat de neplaceri, dar am inceput sa ma interesez de sanatatea mea si de preventie.

Am inceput sa mananc de doua ori pe saptamana fara carne si asa a luat nastere rubrica Miercurea fara carne. Fara carne inseamna si mai mult crud, adica salate pe care le prepar cu lamaie, nu cu otet, deoarece am invatat ca hrana acalina e mai sanatoasa. Atat Aloe Vera cat si lamaia si lime sunt considerate hrana alcalina.

Am facut si un curs de nutritie, iar in urma lecturilor am invatat despre rolul pe care il are lamaia in detoxifierea diverselor organe:
Am mancat si lime, iar de curand am gustat si lamaia portocalie.
lamaie portocalie
Nu stiam insa de ce lamaia verde (lime) este atat de benefica pentru detoxifiere si slabit. Datorita continutului de calciu, tiamină, vitamina A, zahăr, fier, niacină, vitamina B, fosfor, riboflavonoină si proteine lamaia verde detoxifiaza si energizeaza organismul.

Despre Guarana stiam de ceva vreme ca este un energizant natural, iar amestecul de L-arginina si Aloe Vera l-am testat personal, cu rezultate excelente.

Dupa cum vedeti, articolele referitoare la
sunt scrise de mult timp pe blog, astfel incat increderea in aceste ingrediente nu este de data recenta.

Slabeste cu Lime
Pe de alta parte stiu ca aceste ingrediente actioneaza sinergic luate impreuna, astfel incat rezultatele sunt mai mari decat ale fiecarui ingredient luat separat.

Daca pe de o parte ati avea incredere in ingredientele de mai sus, iar pe de alta parte ati avea probleme cu greutatea, ati incerca o cura cu astfel de produse naturale?

Spor natural!

Etichete: , , , , , , , ,