Aloe Vera peste tot si in toate :)

Aloe Vera peste tot si in toate :)
Spuneam mai demult ca am vazut multe chestii cu Aloe, printre ingrediente sau prin marketing, dar mai adaug cateva, recente.

Am fost la Muzeul Farmaciei din Heidelberg si am dat peste Aloe Vera. Asta e normal, avand in vedere ca este folosita de mii de ani.
Aloe Vera
In Ladenburg am vazut ca Aloe Vera creste pe ... acoperis :) Nu chiar pe toate, dar asa vine vorba :))
Aloe Vera pe acoperis
Facebook nu moare, (inca), dar se transforma. Asa ca am facut si eu mici transformari pe
grupul Aloe Vera Forever Romania, schimband imaginea exact cu poza de inceput a articolului.

Nu va culcati pe-o ureche, ci pe o perna cu Aloe Vera :)
perna cu Aloe Vera
Ieri la Craiova Blog Meet mi-am luat tricoul cu Natural, ca Aloe Vera. Asa, ca sa fiu trendy :) 
tricoul cu Natural, ca Aloe Vera
Si-am dat cu bila verde, comme d'habitude, ca sa fiu iar pe primul loc la bowling, exact cum este Aloe Vera, in tot si in toate :)

Spor verde si natural!

Etichete: , ,