SuperBlog - povestea mea adevarata

SuperBlog - povestea mea adevarata
Se incheie Spring SuperBlog 2014 si nu stiu cum a trecut timpul... Parca mai ieri a fost prima participare, iar filmul se deruleaza in minte, pe repede-inainte.

Dupa ce in 2010 m-am apucat de scris serios pe blog, in 2012 am zis sa-mi incerc puterile superblogosferice. Nu stiam in ce ma bag, dar mi-am setat ca obiectiv calificarea in prima jumatate a clasamentului, fara penalizari. Din 88 de finalisti, am fost #44.

Am participat si la Gala, iar primul personaj recunoscut inainte de festivitate a fost 'Mnealui, proaspat castigator SuperBlog. Stiam ca abordase SuperBlogul in versuri. Am fost uimit cand, in timpul Galei, cineva i-a cerut o concluzie in versuri, iar 'Mnealui a zis ca nu mai vrea sa auda.
Mnealui
Am resimtit senzatia dupa editia SuperBlog 2013, cand imi propusesem sa inchei articolele cu o concluzie in versuri. Dupa ce-am "clocit" vreo 3-4 zile versurile cu Miez si am dat din mine ce e mai bun, am cam spus adio rimelor.

Castigand SuperBlog 2012, Mnealui a devenit partener de nadejde al urmatoarelor editii si m-am bucurat sa-l reintalnesc la toate galele. Nu numai partener SuperBlog dar si un partener de drum pentru superbloggerii dusi acasa in siguranta, de la Straja.
Gala Spring SuperBlog
A venit randul primei editii de Spring SuperBlog. Aveam deja experienta, obiectivele au fost aceleasi, plus un punctaj de 3 cifre. Am luat 100 chiar la prima proba, iar la final, am reusit sa injumatatesc intervalul si am devenit #20. Obiective indeplinite, dar mi-am mai indeplinit o dorinta.
Hai noroc!
Dialogasem online cu Victor, partenerul media de la ToateBlogurile si-mi doream sa-l cunosc si offline. S-au alinitat planetele si de la Barcelona am ajuns direct la Gala Spring SuperBlog de la Cafeneau Bloggerilor, cu o mica escala de lasat bagajele la Craiova.

La Gala speram s-o intalnesc si pe Irealia, castigatoarea primului Spring SuperBlog si prima castigatoare feminina. Irealia si-a trimis sosia, dar ne-am mai intalnit in locuri comune pozate prin Thassos :)
sora Irealiei
In sfarsit, la SuperBlog 2013, injumatatirea intervalului ma obliga la o clasare in primii 10 si am abordat competitia cu obiective indraznete. Pe langa "finalist fara penalizari", mi-am propus 6 premii de etapa, daca se poate cu punctaj maxim.

Am retinut sfaturile primite de la 'Mnealui, care ne tot repeta sa fim altfel decat ceilalti.
Robintel
M-a inspirat si Robintel, castigatorul SuperBlog 2011, care ne-a invatat sa "clocim probele": intai citim, le rumegam in minte si abia a doua zi ne apucam de scris.

Ambele povete le-am auzit prin intermediul partenerului media traditional al SuperBlog, RadioLynx.

Am castigat doar 5 premii de etapa, dar pentru ca am castigat greutatea mea in branzeturi Delaco, nici n-a mai contat ca am terminat pe locul 11. A fost premiul cel mai dorit din toate participarile la SuperBlog.

Dana Lalici - Sexul slab
Mi-am mai dorit o Gala de poveste la Straja,  s-au aliniat din nou planetele si astfel am avut ocazia s-o cunosc pe castigatoarea SuperBlog 2013, Sexul Slab.

O femeie foarte puternica si vesela, Dana Lalici ne-a spus initial ca nu va ajunge la Gala. A ajuns, au ajuns si sfatuitorii mei, 'Mnealui si Robintel, si am impartit o atmosfera de poveste la Straja. Iar cu Dana am impartit si premiile speciale de la Delaco.

M-am bucurat sa intalnesc bloggeri noi sau mai vechi, dar si s-o cunosc offline pe cretulina vesela, sub numele de cod Romanii stiu romaneste, blogger partener, si de toamna si de primavara.
Cretzulina vesela
Si brusc se rupe filmul si ma trezesc ca sunt la ultima proba din Spring SuperBlog 2014, participand cu acest articol, la care nu trebuie sa depasesc 600 de cuvinte :)

Spor!

Etichete: , ,