#Miting #Aviatic la #Craiova

#Miting #Aviatic la #Craiova
Am sarit peste somnul de frumusete din weekend, dar am vazut o frumusete de miting aviatic.

La ora 9 fara 10 eram deja pe aeroport, iar la fix au inceput demonstratiile. Fix pe gustul meu :)

Am vazut acrobatii aeriene executate de avioane
turbioane aeriene
si planoare.
acrobatii cu planoare
Am aplaudat zborurile in formatie cu avioane
formatie de avioane
si desenele pe cerul albastru facute de planoare.
desene pe cer
Parasutisti au aterizat la cativa metri de noi.
parasutisti
A fost multa lume, iar comentatorul ne-a explicat ce manevre executa pilotii.
audienta de la sol
Cei mai fericiti au fost copiii, care au dat interviuri si au declarat fara modestie ca vor sa se faca piloti :)
cei mai mici spectatori
Mi-am imaginat si o poza din perspectiva pilotului, ca sa vedeti si cum ne-au vazut ei pe noi :)
perspectiva pilotului
Va las cu mai multe imagini de la Mitingul Aviatic de la Craiova.

Spor in zbor!

Etichete: ,