Craiova Forum Party de 10. Nota 10!

Craiova Forum Party de 10. Nota 10!
Dupa ce am salutat Familia Regala la Craiova alaturi de 3000 de craioveni, am ajuns la petrecerea Craiova Forum 10 ani, unde s-au strans vreo 300 :)

Cu greu am mai gasit locuri, dar odate gasite n-am mai plecat pana la sfarsit :))

Ne-am adunat la o bere, impreuna bloggeri si prieteni din online,
Hai noroc!
iar pe parcurs au mai venit unii,
blogosfera craioveana
au mai plecat altii,
say cheese
ideea este ca am ramas pe metereze pana la final.
pe metereze
Iata si prezenta online-offline:
Berea foarte buna, micii la fel,
mici si turtite la gratar
iar concursurile pregatite de organizatori au fost savuroase :)

M-am bagat si eu la cel cu "mobile de schimbat",
mobile de schimbat
apoi am facut galerie baietilor
concurs de baut bere
si fetelor care s-au intrecut in bere.
concurs de bere la fete
Nici la concursul de lins inghetata
concurs de lins inghetata
sau la cel de tricouri ude n-am stat departe.
concurs de tricouri ude
Iar daca n-am fost pe faza, a aparut apoi inregistrarea. Iat-o pe cea de la genuflexiuni cu sarutari :)



Au mai fost si alte concursuri, important este ca toti ne-am dat concursul si a fost o atmosfera foarte tare!
La Multi Ani Craiova Forum!
La Multi Ani CraiovaForum si spor in continuare!

Pana la urmatoarea aniversare va las cu pozele de la Craiova Party 10 ani.

Spor!

Etichete: , , , , ,