De ce-ti zambesc oamenii pe strada?

De ce-ti zambesc oamenii pe strada?
Mi s-a intamplat zilele trecute sa-mi zambeasca mai multe persoane pe strada. Mai multe decat de obicei :)

La inceput m-am gandit ca poate m-au vazut pe undeva, dar cand am realizat ca gestul se repeta destul de repede, mi-am amintit ca purtam tricoul din imagine. Probabil ca daca mesajul ar fi fost despre Facebook, ar fi fost mai multe zambete. Fiind despre Twitter, cunoscatorii au fost mai putini ;)

Va spun acest lucru deoarece tocmai am lansat un concurs blogosferic cu premii in tricouri personalizate, puse la dispozitie de Media Concept.

Am decis sa fie 8 premii deoarece este campania cu numarul 8 in cadrul Blogal Initiative Craiova.

Si daca la Craiova, Blogal Initiative a implinit de curand 3 luni de existenta, pe plan national Blogal Initiative aniverseaza 3 ani.

Cu aceasta ocazia am aflat si perceptia bloggerilor despre Blogal Initiative.

Ce perceptie aveti voi despre campania tocmai lansata si ce idei "memorabile" veti lansa, vom vedea in articolele participante si mai tarziu, pe tricourile voastre.

Pana atunci va spun ca si eu am un tricou personalizat cu numele blogului, castigat tot in urma unui concurs :)
Natural ca Aloe Vera
Spor participator!

Etichete: , , , ,