Alergare, ping-pong, halbere, bowling

Alergare, ping-pong, halbere, bowling
Si in weekend facem sport, ca bloggerii :)

Am inceput ziua cu o alergare in parc, apoi dupa micul dejun am bagat un ping-pong mic. Doar 12 partide mari, pana la 21 :)

La pranz ma relaxez, iar pe seara ma pregatesc de halbere "internationale" si bowling.

Mai tineti minte cand ziceam sa-l aducem pe Anil Polat la Craiova? Ei bine, a venit, ocazie cu care am pus rapid de-un Craiova Blog Meet.

Si pentru ca in Craiova avem 6 internationali, despre care v-am spus la ReBranders, si pentru ca unii dintre ei au si bloguri in care scriu despre experienta craioveana, am zis sa dam o dimensiune "si mai internationala" Blog Meet-ului.
ReBranders Craiova
Asadar, pe langa Anil ii vom mai avea oaspeti pe Mandy, Katherine, Nek, Lelde, Jelly si Carman.

Cum a fost, povestim maine :)

Spor(t) de weekend!

Etichete: , , ,