Pe voi v-a taguit cineva offline?

Pe voi v-a taguit cineva offline?
Acum vreo 2 saptamani, cand a venit Chinezu in Craiova, m-a intrebat unde se mananca o saramura de peste buna pe la noi.

Eu stiam unde, facusem chiar un circuit in 10 pasi pentru vizitatori, iar pentru o experienta culinara recomandam o saramura de peste la Chez Nous.

Chez Nous
Ghinion de nesansa, cand a venit stimabilul Chinez... centrul era in reconstructie, strada era desfundata si se lucra de zor si la placare si la canalizare.

Pana la urma a mancat o saramura de peste la restaurantul de la hotel, a fost ok, dar cred ca n-a fost la fel de buna ca la Chez Nous.

Atat de buna mi se pare mie, incat de cateva ori ne-am comandat si la job, prin serviciul lor de catering.
saramura de peste
Mda, imi lasa gura apa cand scriu si vad imaginile, dar azi e miercuri, deci fara carne, asa ca ma abtin cu greu de la peste.

Ieri insa nu m-am abtinut si mergand spre un eveniment cultural din zona, am trecut pe la Chez Nous. Strada este cam finalizata, iar Chez Nous s-a transformat in Facebar Social Club.
Facebar Social Club
La cate evenimente am marcat la Chez Nous (Revelion, zile de nastere, petreceri etc.), ii cunosc pe patroni si mi-au prezentat cu placere noul interior.

Nu mica mi-a fost mirarea cand m-am descoperit taguit offline, pe unul dintre pereti. Tocmai bine, langa Heineken, deasupra lui Daniels si langa tauri :)
tag offline
Nu prea beau eu tarii, energizante nici atat, dar cu Heineken m-au nimerit :)

Pe urma am descoperit si alti prieteni dati de perete. Frumos, nu-i asa! Pe voi v-a taguit cineva offine?

Spor taguitor!

P.S.Daca va intrebati de ce n-am pus link, motivul este simplu: se renoveaza si site-ul Chez Nous.
Pana cand e gata site-ul, va las cu imagini de la Facebar Social Club - Chez Nous.


Etichete: , , , ,