Bloggerii stiu volei, sunt negri si rai

Bloggerii stiu volei, sunt negri si rai
Daca tot ne-am inscris la Cupa Rotaract la volei pe nisip si ne-am antrenat, Sambata am facut o figura blogosferica frumoasa si ne-am calificat in... etapa urmatoare.

In prima etapa am jucat cu ELSA "The European Law Students' Association", adica Asociatia Studentilor la Drept, pe care i-am batut... fara drept de apel :)
victorie fara drept de apel
Am fost foarte rai, Wholly Bitch, pentru ca ne-am imbracat toti in negru si am ras rau de tot, indiferent cine castiga punctele.
la serviciu
Cateva faze le-am sarbatorit prin dans :)
sarbatorim prin dans
N-am tinut scorul, dar am batut clar in ambele seturi, astfel incat ne-am calificat cu succes in etapa de Duminica.
echipa bloggerilor merge mai departe
Azi au fost urmatoarele meciuri:
Maine, Duminica 31 August, ora 10:00, va fi o noua tragere la sorti si vom vedea cu cine ne mai masuram fortele si zambetele :) Oricum ar fi, vom fi cu distractia la noi si sper sa inveselim competitia pana in fazele superioare :)

Va las cu mai multe poze din prima zi de Volei pe nisip, nu intainte de a aminti echipa bloggerilor care a triumfat azi :)
Spor(t) in continuare!

Etichete: , ,