Ce suveniruri va luati din Grecia?

Ce suveniruri va luati din Grecia?
La mine suveniruri inseamna obligatoriu magneti de frigider si tricouri :)

Ma refer la suveniruri permanente, ca de-alea mancabile sau baubile sunt mult mai multe si le-am enumerat mai inainte.

Mi-am luat si niste camasi cu specific local, vreo 3, in 3 ani diferiti. Ma simt in vacanta de fiecare data cand le imbrac :)

Sapunurile grecesti hand-made sunt foarte bune, dar sa nu va asteptati la cine stie ce miros ci mai degraba la efectul lor miraculos dat de masline.  De cate ori am avut vreo iritatie, mi-am adus aminte de sapunul din Grecia.

Si ceramica greceasca este foarte potrivita pentru suveniruri. De la cani si amfore, pana la mici tablouri sau un soare surazator, care sa-ti aduca aminte de clipele petrecute la mare :)

Voi ce suveniruri va luati?

Etichete: