Cum vezi cine-ti foloseste imaginile

Cum vezi cine-ti foloseste imaginile
Ca tot a fost Ziua fotografiei, am invatat ceva util :)

Despre sosirea trenului regal la Craiova si activitatile Familiei Regale in Banie am scris la vremea respectiva. Acum am sa detaliez un pic despre making-of si am sa fac legatura cu titlul.

Cand am ajuns, gara era deja supraaglomerata, iar pe peron nu mai aveam loc sa fac poze.
asteptam trenul regal la Craiova
Urmarind covorul rosu, mi-am dat seama ca delegatia oficiala va trece pe sub etajul de la sala de asteptare si exact deasupra traseului m-am postat si eu, cu aparatul foto in asteptare.

A sosit trenul, am vazut prin geam primirea oficiala, dar cand Familia Regala a trecut pe covorul rosu am avut inspiratia sa imortalizez momentul.
Familia Regala la Craiova
Am facut mai multe poze, dar aceasta mi s-a parut cea mai inspirata si am pus-o pe blog. N-am fost singurul care a considerat-o inspirata, cativa colegi din presa cerandu-mi acordul s-o foloseasca in articolele lor.

Altii s-au inspirat fara acord (poate pentru ca exemplul copy-paste vine de sus?) si au folosit la randul lor imaginea. Am citit atunci un articol local si am incercat sa-l "felicit" pentru imagine, dar, cu parere de rau, comentariul meu a fost considerat SPAM :)
cel care face copy-paste considera observatiile spam
Acum am gasit si alte site-uri care au folosit imaginea respectiva, folosind functia de cautare Google Search Image. Mai folosisem eu optiunea scriind numele unor imagini pe care doream sa le caut. Acum insa am facut drop and drag (adica am tras imaginea in caseta de cautare) si am obtinut mai multe rezultate :)
cautare imagini cu Google
Chiar si EVZ.ro - cel mai important portal de stiri - mi-a apreciat (fara link) inspiratia foto.

Cel mai mult m-a uns la suflet sa descopar ca site-ul care mi-a considerat comentariul SPAM a fost preluat la randul sau. Fara link, dar cu imaginea, tiltul si continutul intacte, iar bonus cu o incercare rasuflata de a preciza sursa :) Adica ponturidespre a luat poza de la mine, dar Adevarul de Calafat a fost "si mai adevarat", a apreciat ponturile si a luat tot :)

Deci daca vreti sa vedeti arborele genealogic al folosirii unei anumite imagini, folositi cu incredere Google Search Images.

Daca n-ati inteles exact cum sta treaba cu tragerea imaginii in caseta de cautare, dati click pe aparatul foto,
Google Search Images
apoi incarcati imaginea pe care vreti s-o cautati.
cautare dupa imaginea incarcata
Aceasta optiune poate fi folosita si daca ati luat imagini de la cineva si nu mai tineti minte de unde, dar tineti mortis sa gasiti sursa si s-o precizati :)

Spor folositor!

Etichete: , , , , ,