Multi Ani cu sanatate, spor(t) in toate!

Multi Ani cu sanatate, spor(t) in toate!
Cu Gabriella Szucs sunt prieten pe Facebook inca de pe vremea cand juca la Oltchim.

Pe teren este foarte implicata, dar la fel este si in Social Media. Asa ca sunt la curent cu activitatea ei si ne incurajam reciproc inaintea meciurilor de handbal ale Gabriellei sau concursurilor de dans ale Dariei mele.

De cate ori a venit la Craiova cu echipa la care juca, Oltchim, Zalau sau Baia Mare, am schimbat cateva cuvinte si am imortalizat intalnirea printr-o fotografie.
Daniel Botea Craiova si Gabriella Szucs Baia Mare
Astazi este ziua ei de nastere si, pe langa traditionalul "La Multi Ani cu sanatate si spor(t) in toate!", am rugat-o sa-mi acorde un mic interviu pe blog. 

De obicei Gabriella este intr-o permanenta miscare (meciuri, antrenamente, cantonamente, poze cu fanii), dar pentru azi am asezat-o pe scaun si mi-am propus ca prin cateva intrebari sa mai evadeze din vacarmul salilor de sport.
Gabriella Szucs
1. Gabica, in afara de sanatate - pe care si-o doresc toti sportivii - ce-ti doresti pe plan profesional si personal, de ziua ta?

Imi doresc sa obtinem cel mai bun rezultat pentru Liga Campionilor si sa castigam cu lotul national Campionatul European. Bineinteles doresc la toti, si mie, mult noroc si fericire.

2. Daca nu ai fi jucat handbal, ce alt sport te-ar fi atras? Am vazut ca unul dintre jucatorii tai preferati este Michael Jordan. Ai jucat si basket?

Cand eram copil am facut dans sportiv si gimnastica ritmica, dar m-a fascinat handbalul. Imi plac foarte mult si alte sporturi: fotbal, volei, baschet.

3. Printre culorile tale preferate se numara si combinatia alb-albastra. Te-ai gandit vreodata ca ai putea juca la Craiova?

Draguta intrebarea ta :) Cel mai aproape de inima mea este rosu, apoi alb, albastru si bineinteles roz.

4. Ai jucat in Oltenia, la Oltchim Rm. Valcea. Cum ti se pare publicul oltean? Atat cel din Valcea cat si cel din Craiova.

Sunt suporteri minunati ce isi iubesc echipele.

5. Dupa cum vezi, te-am extras incet-incet de pe teren, asa cum am promis :) Cum se simt incurajarile fanilor si ale prietenilor de pe Facebook? Te motiveaza?

Multumesc lui Dumnezeu, am prieteni foarte multi. Inseamna mult pentru mine incurajarile si felicitarile lor dupa un meci castigat.

6. Am vazut ca ai multi prieteni la Craiova, atat printre jucatoare cat si in public. Asa este si in alte orase sau este o traire speciala made in Craiova?

Intr-adevar, am prieteni multi aici in Craiova, fosti colegi de echipa si oameni pe care ii iubesc si ii stimez.

Vivien si Gabriella Szucs
7. Stiu ca la ultima venire la Craiova, acum 2-3 zile, ai avut parte de o surpriza, legata de ziua ta. Vrei sa ne povestesti?

A fost un lucru cu adevarat minunat. De la o prietena foarte draguta, Vivien, am primit un tort pe care era fotografia mea cu Supercupa si medalia in mana. Mi-au dat si lacrimile. Multumesc foarte foarte mult! 

Iti multumesc si tie pentru fotografiile multe :)

8. As vrea sa ne povestesti o intamplare deosebita petrecuta intr-un cantonament, meci de handbal sau in vacanta.

Tot acum la Craiova, a doua zi dupa ce am primit tortul, am mai primit de la o viitoare superhandbalista flori minunate, pentru care m-am bucurat foarte mult.
handbalul infloreste la Craiova
9. A propos de vacante, cum iti petreci vacantele si care este locul favorit? Am vazut foarte multe poze de la mare :)

Iubesc foarte tare natura, in special marea. Daca pot, atunci o aleg cu placere ca sa ma pot odihni. Ador sa imi petrec timpul cu oameni pe care ii iubesc foarte mult.

Pentru ca Gabi joaca cu numarul #9 la Baia Mare, ma opresc aici cu intrebarile, dar ii doresc spor in continuare si un parcurs cat mai lung in Champions League.
Gabriella Szucs HCM Baia Mare
Multumesc pentru interviu si pentru autograf!

Spor(t)!

Etichete: , ,