Simona Halep mi-a dat dreptate


Simona Halep mi-a dat dreptate
Sursa foto
Dar ma bucur in primul rand pentru meciul Simonei Help si abia apoi ma gandesc ca am avut dreptate. Chiar daca unii au considerat-o nesigura pe Simona Halep in primul tur la US Open, eu am preferat sa vad plusurile primului meci si mi-a sarit in ochi serviciul.

Simona mi-a dat dreptate in in turul 2 si trebuie sa ne obisnuim de-acum cu asii Simonei si cu serviciul doi imbunatatit.

Si ca sa-mi dea dreptate si cu versiunea 2.1, meciul a inceput de la 2-1 pentru Cepelova. Oricum, dupa 6-2, 6-1 cu Jana Cepelova in turul doi de la US Open, vor incepe si altii sa vad imbunatatirile in joc prezentate de New (York) Simona Halep.

Pana in turul 3, un mic video ca sa vedem cine ne reprezinta in lumea tenisului feminin



Spor(t) in continuare!

Etichete: ,