Mare distractie la Mini Blog Meet :)

Mare distractie la Mini Blog Meet :)
Asa cum va spuneam, a behait Geordan in Craiova si am pus de-un mini Blog Meet caprit.

Ne-am adunat vreo initial vreo 10 bloggeri,

de nota 10
iar Geordan ne-a indulcit cu bombonica adusa din Germanica :)
bomboane germane
Am pus la cale descalecarea olteneasca de la Webstock, am mai vorbit despre competitiile blogosferice si-am udat discutiile cu bere, limonada si ceai si ce-au mai vrut participantii :)

Chiar daca la poza de grup am fost 10,
poza de grup blogosferic de nota 10
la bowling au mai venit Luci si Mari, sora si verisoara ursului :)
bonus la bowling
Dar iata si prezenta la Mini Blog Meet:
Pentru ca la bowling am avut printre noi domnisoare incepatoare, nu le-am facut curte dar le-am oferit gardulet :)
bowling cu gardulet
Asa de bine dadeau cu garduletul incat o tipa de la pista vecina a exclamat uimita:
- Uite ce efect a prins bila, tocmai cand sa iese de pe pista s-a intors fix spre mijlocul popicelor :))

Am castigat si de data asta, dar abia la ultima aruncare am reusit s-o depasec pe Ianolia. Deh, i-am stricat norocul incepatorului.
scor la bowling
Cretu fiind absent (motivat), am jucat fara obiectiv, dar asa s-a nimerit sa am punctajul cel mai mare. Oricum, fara Cretzuliu, viata (la bowling) e pustiu :)

Pana Duminica viitoare, cand avem Craiova Blog Meet de Septembrie, va fac pofta cu cateva poze de la mini Blog Meet.

Spor!

Etichete: , , ,