"Donator de viitor" continua in Dolj


"Donator de viitor" continua in Dolj
Credit foto Mugur Varzariu, Ambasador World Vision Romania
Mai tineti minte cand am fost alaturi de Campofrio si World Vision in campania Donator de viitor?

Daca ati uitat, v-am reamintit cu ajutorul unui link :) Mie mi-a placut atat de multa aceasta isprava, incat am contribuit si eu la campanie.

Imi place si mai mult sa aud ca parteneriatul dintre Campofrio Romania si World Vision continua si in 2014.

1500 de elevi de gimnaziu din 13 comunitati doljene (Argetoaia, Belot, Brabova, Braloștița, Breasta, Bucovăt, Carpen, Cernătesti, Cotofeni, Plesoi, Predesti, Scăesti si Vârvoru de Jos) vor beneficia de modernizarea dotarilor sportive din scoli.

Poate nu stiti, dar este posibil ca multi dintre voi sa fi contribuit la aceasta modernizare. Campofrio incurajează dezvoltarea prin sport a copiilor din comunitatile incluse in program, donand 16% din veniturile realizate în perioada 18 Iunie - 12 Iulie 2014 în reteaua magazinelor Mega Image, in cadrul promotiei „Campofrio Champions”.

Fiind un blogger care incurajeaza evenimentele sportive si activitatile ONG-urilor, salut cu entuziasm aceasta actiune si va transmit mesajul initiatorilor.
Bravo Campofrio!
World Vision Romania
Spor continuator!

Etichete: , , ,