Fara "epilat", viata-i de... schimbat

Fara epilat, viata-i de... schimbat
M-a provocat cineva, nu spui cine, sa-mi inchipui de-a fir a par cum ar fi viata fara epilator. Ptiu, greu de spus, ca parca am ceva pe limba cand ma gandesc la o lume invadata de par :)

Adica nu sa-mi inchipui cum ar fi daca n-ar exista epilatoare, ci cum ar fi fara nicio metoda de epilare. Nu tu ceara, nu tu aparate, nu tu nimic. Brrrr! Mi se paru mie sau se ridica un pic paru' pe voi cand va ganditi la o astfel de posibilitate?

se ridica parul pe mine
© Hunor83 | Dreamstime.com - Cold Photo
Ce vedeti mai sus e asa de atentionare, dar transformarea din emisfera feminina ar fi foarte mare. Dupa parerea mea lipsa epilarii ar afecta si lumea barbatilor :) Da, ne intereseaza si pe noi epilarea, pentru ca subiectul principal al epilarii este femeia.

Acum radem-glumim, dar fara epilare ar fi jale mare. Pai va puteti cumva inchipui cum arata dresurile pe piciorul unei feminine asa... mai dotata din fire :)
fara epilare ar fi jale mare
In imagine este o pereche de dresuri paroase, made in China, facute expres pentru a-i tine departe pe barbatii care se iau de femei. N-ati-o franta ca ti-am dres-o, pai intr-o lume fara metode de epilare toti barbatii si-ar lua campii.

Dar sa revenim la subiect, adica la femei. Cum putine dintre ele si-ar permite sa mai poarte dresuri fine si transparente, doar industria colantilor si a pantalonilor ar prospera. Dar nici sa porti mini cu vegetatia la vedere nu se poate, asa ca adio fuste si rochii scurte, adio pantaloni scurti. 

Ce sa mai vorbim, s-ar consuma mai mult material textil pentru rochii pana la pamant si pentru pantaloni lungi si de-aici pana la o criza de resurse si de femei frumoase n-ar mai fi decat un pas.

A propos de pasi, va puteti inchipuiti ca ati dansa cu o femeie frumoasa, cu spatele gol si... sa va gadile ceva printre degete? Nu parul dat pe spate al respectivei, ci parul de pe spatele divei...

parul de pe spatele divei
© Jatinmax | Dreamstime.com - Hairy Skin Photo
S-ar schimba si sensul expresiei "te da pe spate". S-ar schimba in acelasi timp cu industria cosmeticelor care ar renunta la cremele pentru corp in favoarea gelului pentru par :)

Si cum ar fi sa stai la plaja si sa observi cum din spuma marii apare o Afrodita cu apa picurandu-i de pe corpul perfect si... prelingandu-se pe parul de pe picioare. S-ar schimba brusc atmosfera senzuala, odata cu versurile poetului :)

Si parul ei cadea-n fuioare, dar nu pe cap ci pe picioare...

Dar cum ar fir....ptiu fi.... un tatuaj simpatic pe un brat fragil si paros?

Pana si nutritia si vitaminele ar suferi, iar combinatia de vitamine E si A ar fi... vai de ea, fiind benefica pentru cresterea firelor de par si a unghiilor.

Era sa ratez la mustata tocmai dezvoltarea personala. Aici sa vezi self-confidence pentru femininele care se incumeta sa faca economie de material textil la imbracaminte, indiferent de parerea celor din jur.

A propos de self-confidence, adio selfie-uri :( De aproape firele de par se vad si mai bine si parca nu-ti mai vine sa-ti faci un selfie.

Probabil ca blondele ar fi mai putin afectate intr-o astfel de lume, dar numai cele naturale :) Ca sa vedem si partea buna a situatiei, toate prezentatoarele TV si frumusetile din reclame vor fi blonde, ca in visurile multor barbati.

O alta parte buna ar fi ca din ce in ce mai multe femei se vor apuca de pescuit. Pai te musca mai greu tantarii cand esti protejat de la natura, pentru ca se-ncurca-n filatura :)

par anti-tantari
© Pancaketom | Dreamstime.com - Mosquito Biting Human Photo
Parca o si vad pe vecina de pescuit cum rade pe sub mustata si-mi face cu ochiul cand scoate cate-o captura.

Idealul meu in viata e femeia cu mustata, dar numai daca-i glumeata.

Idealul meu in viata e femeia cu mustata
© Elenarostunova | Dreamstime.com - Three Girls Sitting At Tree Photo
Radem noi, dar pana si dictionarul ar avea de suferit, unele cuvinte capatand noi sensuri pentru persoanele mai blanoase :)
© Caraman | Dreamstime.com - Hairy Woman Photo
A propos de nunti si alte cumetrii, pe la tara se vorbeste despre o traditie de nunti, numita "pârlitul soacrei". 

Probabil este transmisa din mosi-stramosi, cand chiar nu existau metode de epilare si soacra trebuia "tunata" pentru nunta, ca sa nu fuga nuntasii :) 

Si cum se zice sa te uiti la soacra pentru a sti cum va arata mireasa mai tarziu... stiau ei ce stiau cu pârlitul :)

Radem-glumim, dar tocmai cand imi imaginam momentul cand te prezinta iubita familiei, iar mama-soacra te pupa cu drag... si cu mustata, exact atunci un zgomot ciudat m-a trezit din acest cosmar.

Pana sa-mi dau seama de unde venea, am vazut-o pe sotia mea care se epila cu vechea-i "rasnita". Bine ca exista si  rasnita asta, a fost primul gand care mi-a trecut prin cap. 

Asa-i zic eu aparatului, pentru ca face un zgomot... ca de rasnita. Zgomot pe care-l percepeam acum ca pe o muzica placuta ce-mi gadila urechile.

Si daca inainte ma gandeam ca aparatele pentru epilare definitiva sunt o investitie cam scumpa, proaspat trezit dintr-un asemenea cosmar paros, am avut o revelatie:

Daca exista metode de epilare, moderne sau traditionale, viata e mai frumoasa, economia merge mai bine si e armonie in relatie. Iar daca exista epilare, macar sa fie bazata pe aparate profesionale.

Epilator IPL Silkn Glide
Epilator IPL Silkn Glide
Epilat Epilog:

Ajutati de epilare, in viata e mai mult soare... (astfel lumina ajunge la piele si se sintetizeaza vitamina D, care lupta contra depresiei si a cosmarurilor de tot felul :).

Particip cu acest cosmar articol la SuperBlog 2014.

Etichete: , ,