Miercurea fara carne 22 Octombrie

Miercurea fara carne 22 Octombrie cu icre de hernig
Bine v-am regasit in cea mai fericita zi de Miercuri a saptamanii :) Iata meniul fara carne al acestei zile de Miercuri si de Octombrie.

Pentru de dimineata am avut icre de hering pe paine integrala, alaturi de masline de Thassos. Yam-yam!

La pranz m-am bucurat de o salata de rosii cu ceapa verde, rucola, ardei din gradina, patrunjel si branza de capra.
salata de rosii cu ceapa verde, rucola, ardei si branza de capra
Seara ma asteapta cu salata de vinete si ardei copti, ultima recolta din gradina de la tara.
salata de vinete si ardei copti
A mai fost si o ciorba de dragavei, dar n-am apucat s-o imortalizez. In schimb am pozat bonusul, desert de sezon, dovleac la cuptor si clatite cu dulceata de prune.
dovleac la cuptor si clatite

Pofta buna fara carne!

Etichete: , , , ,