Vatra - Rapid - Ideal - Al naiba de buna

Vatra - Rapid - Ideal - Al naiba de buna
Azi nu e Miercurea fara carne, dar veni colega mea de birou cu chef de pizza, asa ca iar avem imagini pofticioase in meniu :)

Avusei ideea de senzatie sa incerc o noua pizzerie aparuta de curand in Craiova. Mai frate, se simte ca e pe vatra.
Pluto's Pizza pe vatra
Imi placu si modalitatea rapida de comanda online. Vezi meniul, ce-ti place bagi in cos, finalizare comanda si apoi dai adresa, numarul de telefon si detaliile despre locatie. Pentru mine este modalitatea ideala, pentru ca decat sa explic la telefon pe unde vine firma, mai bine scriu intr-un comentariu pe site.

"Al naiba de buna! Chiar ca fu sarbatoare!" Cam asa zise colega mea, la cateva minute de la sosirea pizzei :)

Totul s-a intamplat foarte repede, de la comanda, la venirea pizzei si pana la golirea celor 3 portii :) Am luat Quatrro Formaggi si Pluto's Pizza (pizza casei), dar am mai primit un Quattro Formaggi.
Pizza Quatro Formaggi pe vatra
Multumim Mircea pentru bonus! Imi pare rau ca n-am apucat sa fac mai multe poze, dar, ghinion de nesansa, in 13 minute a disparut subiectul fotografiilor:)
a disparut pizza
Spor degustator!

Etichete: , , , ,