Ziua Mondiala a Vegetarianismului

Ziua Mondiala a Vegetarianismului
In primul rand sa spun ca eu nu sunt vegetarian, doar ca s-a potrivit ca Miercurea fara carne sa cada in aceeasi data cu Ziua Vegetarianismului.

Acum sunt semi-vegetarian cateva zile pe saptamana, dar in urma cu 4-5 ani eram carnivor 99,99%. Adica nu exista masa fara carne. Intre timp m-am mai echilibrat, am facut un curs de nutritie si sunt convins ca e foarte sanatos ca macar 2 zile pe saptamana sa nu mananc deloc carne. Eu m-am convis de acest lucru pe propria-mi piele, iar acum mesele mele cu carne sub 50% intr-o saptamana.

Motive pentru a renunta sau macar pentru a rari mesele cu carne gasiti pe World Vegetarian Day. Pana atunci sa spun ca Ziua Mondiala a Vegetarianismului se sarbatoreste din 1977, cu scopul de promova modul de viata vegetarian si compasiunea fata de animale.

Spor necarnivor!

Etichete: , , , ,