Dupa ce votati, va asteptam la dans!

Dupa ce votati, va asteptam la dans!
Va spuneam ca maine, Duminica 16 Nov, exact in ziua votului este si ziua dansului in Craiova :) A treia editie a Cupei Katamis la dans sportiv se desfasorara la Centrul Multifunctional Craiova, iar azi am pregatit sala.
montarea salii la Centrul Multifunctional Craiova
Am pus parchetul special pentru ringul de dans,
parchet special pentru ringul de dans
am aliniat scaunele,
asteptam spectatorii
am pregatit mesele oficialilor si sponsorilor,
ringul aproape montat
diplomele,
se pregatesc diplomele
cupele si medaliile invingatorilor,
cupe si medalii pentru Cupa Katamis
si bineinteles florile.
flori de toamna
Daria intra maine in concurs pe la ora 15:00, asa ca voi fi si eu prin sala :) Pana cand ajungeti la Centrul Multifunctional va las cu mai multe imagini de la Cupa Katamis- making of.

Spor dansator!

Etichete: , ,