Premierul care uneste: De-mi-si-a!


Premierul care uneste: De-mi-si-a!
© Citykot | Dreamstime.com - Corruption In Politics Photo
Nu ma gandeam ca aroganta, minciuna si manipularea dusa la extrem pot duce la unirea romanilor. Dar iata ca s-a "intamplat". Romanii din tara au votat in semn de protest fata de conditiile de vot din strainatate. Iar romanii din strainatate au dat lectii de civism celor care au stat acasa in primul tur.

In calitate de prezidentiabil, Victor Ponta a facut mai mult decat 10 campanii electorale. Aroganta a inclinat balanta, iar romanii au demonstrat ca nu le place sa fie luati de prosti.

In calitate de premier, Victor Ponta mai are un singur lucru de facut: sa-si dea demisia.

Constitutia prevede dreptul la vot, in timp ce mii de romani din strainatate n-au putut sa voteze datorita organizarii marca Ponta. Romanii din diaspora au suportat cozile, frigul, ploaia, umilinta si jignirile din declaratiile premierului. Am prieteni care au fost la 07:30 la sectia de vot din Stuttgart si au votat dupa 7 ore. Am prieteni in Canada care au stat 4 ore ca sa voteze, din care o ora jumate in ninsoare, iar apoi pe coridoare in caldura si fara oxigen. Cine a organizat alegerile? Se impune DE-MI-SI-A!

Din punct de vedere legal, bugetul pentru 2015 trebuia sa fie deja prezentat. Dar premierul avea alte treburi, iar acum isi va vedea de treaba. Se impune DE-MI-Si-A!

Din pacate, am vazut ca legea este interpretata dupa bunul plac al lui Ponta, asa ca motivele pentru care va demisiona vor fi altele. PSD nu se poate asocia cu un perdant arogant, iar Ponta premier inseamna un bolovan legat de picioarele social-democratilor, lucru care se va vedea din ce in ce mai bine in sondaje. Din punctul asta de vedere eu mi-as dori sa ramana cat mai mult premier, dar o sa-l dea jos chiar cei care-l ridicau in slavi.

A propos de bolovani, ma bucur ca n-a iesit presedinte. N-ar fi putut sa se ocupe de indatoririle din fisa postului pentru ca avea extra-promisiuni de indeplinit.

La Craiova doar cu Ponta
Si cate o mai fi avut de de tras si pentru celelalte orase. Nu mai zic ca doar Ponta protejeaza pensiile. Pai cand sa mai ai timp sa fii presedinte cu atatea extra-task-uri?

Daca n-a fost presedintele care uneste, va fi premierul care uneste: de-mi-si-a.

Spor desteptator!

Etichete: , , ,