De ce-mi place Alina Gorghiu sef la PNL

De ce-mi place Alina Gorghiu sef la PNL
Eu am fost implicat in politica, am candidat chiar pentru Primaria Craiovei, astfel incat stiu cat de cat cu ce se mananca subiectul. Prin 2012, cu ocazia unei dicutii la o bere cu stimabilul Chinezu, aflat in vizita la Craiova, am ajuns si la capitolul politica. Greu subiectul: sa gasesti un politician cu care sa stai de vorba cu placere la o bere.

Si sa vezi coincidenta, cum si mie si Chinezului ne place berea, am ajuns la un numitor comun si cu politicianul: Alina Gorghiu.

Eu n-am avut nicio treaba cu PNL-ul, Chinezu are mai degraba simpatii de stanga, dar am gasit un politician care ar reprezenta cu cinste online-ul.

Avertizari corespunzatoare din 2012 gasiti la Chinezu, dar gasiti si la mine cateva motive.

Daca mai spunem ca si-a lansat campania electorala online printr-o intalnire cu bloggerii, va mai dau inca un motiv pentru care mi-ar placea s-o vad in fruntea PNL.



Ca sa raspund la intrebarea din titlu, imi place Alina Gorghiu pentru modul in care comunica in online, pentru ca este dintr-un altfel de aluat si pentru ca are un stil propriu si natural de exprimare.

Spor viitor!

P.S.1
Un singur repros am sa-i fac Alinei Gorghiu: nu are pe blog rubrica Galerie Foto, de unde sa iau o poza pentru articol, asa ca am luat-o de pe pagina de Facebook, la calitate de Facebook.

P.S.2
Indiferent de pozitia pe care o va detine, mi-ar placea s-o ascult pe Alina Gorghiu la o intalnire cu bloggerii craioveni.

Etichete: , , ,