Hai sa ne super-laudam un pic!

Hai sa ne super-laudam un pic!
La Gala SuperBlog am primit o recomandare de la Oita cea Cretzulina. Si cum este in ie alb-albastra, m-a lovit direct la corazon :) 

A zis Cretzulina sa mai las modestia, ca nu este specific olteneasca :) Asa ca hai sa ma laud un pic, cu rezultatele de la SuperBlog 2014. Despre Gala, Party, tort, artificii si alte beneficii (cazare gratuita la Vila Alpin, vin fiert, distractie si cele aferente) am povestit deja aici.
party SuperBlog la Alpin Straja
Locul 3 la SuperBlog 2014 inseamna 1000 lei cash
locul 3 la SuperBlog 2014
la care se adauga casul de la Delaco
Fan branza in continuare
si voucherul de la Vacante Speciale.
voucher Vacante Speciale
Cash am mai primit si de la Indevra Software, 50 Euro, plus o colaborare care se va concretiza pe platforma Komunomo.
Felicitari si pupaturi
Si de la Paper Plus am un voucher de 70 de Euro pentru cumparaturi.
voucher de la Paper Plus
Au mai fost materiale promotionale de la Colop, pix, agenda si un super calendar.
materiale promotionale COLOP
Acestea sunt premiile pe care le-am primit deja, dar nu s-au terminat :)

De la Editura All astept o carte cu bunatati iar de la Farmec un premiu pentru sensibilitatea mea. Se vede treaba ca nu m-am epilat online degeaba, deoarece si de la Silk'n Romania si Total pro Beauty va veni un premiu cu stralucire.

Ar mai fi premiul de blogger partener, dar prefer sa concurez in continuare. Si ar mai fi vorba Ninei, "colac peste pupaza, craiovenii  vor sa fure toate premiile". Cred ca mai mult de 10 premii de etapa au plecat spre Craiova, dar asteptam confirmarea oficiala.

Pe langa aceste premii palpabile, au mai fost cateva de suflet. Stiam ca voi preda stafeta celui mai mare fan branza si am facut-o cu drag si cu praz :) Bravo Nasa!
Nasa, branzeturi si praz
Nu stiam insa ca Simona de la Delaco imi va trimite un mesaj scris cu sufletul. Priceless!

Si de la Silvia de la Komunomo am primit un mesaj scris alaturi de premiul in bani, astfel incat valoarea premiului s-a dublat instant :)

Si pentru ca am trecut la premii de suflet, voi incheia asa cum am inceput. Ma bucur ca am cunoscut si offline bloggeri pe care-i stiam doar din competitie, iar cu ocazia Galei am reusit sa stam de vorba sau de joc: Nina, Eugen, Rudia, Eliza si Cristina-Gabriela. Plus ca m-am reintalnit cu ceilalti superbloggeri, pe care-i stiam din editiile trecute.

Spor laudator!

Etichete: