Secret Santa cu aroma de Aloe Vera :)

Secret Santa cu aroma de Aloe Vera :)
Hai sa incepem cu making of :) La SuperBlog 2013 am abordat proba de la Vacante Speciale cu Work and Travel si aroma de Aloe Vera.

La Gala SuperBlog a avut loc in premiera la Straja, le-am cunoscut pe Madalina si Iulia, reprezentantele CND Turism - Vacante Speciale.
selfie cu Vacante Speciale
Cu aceasta ocazie am aflat ca articolul meu a fost interesant de hazliu, dar mi-au cerut si cateva detalii despre Aloe Vera.

La SuperBlog 2014 am obtinut cel mai bun punctaj pentru o vacanta speciala cu prietenii. Asa cum am spus si la Gala, premiul de la Vacante Speciale mi s-a parut cel mai frumos premiu din 2014.

Stiam din emisiunea de la RadioLynx ca la Straja vor veni Madalina, Iulia si Catalin, dar Madalina n-a mai ajuns.
voucher CND Turism - Vacante Speciale
Am multumit Vacantelor Speciale, am pupat-o pe Iulia si pentru Madalina, dar nu mi s-a parut suficient :)

Inainte de a pleca spre Gala SuperBlog 2014 avusesem parte de o surpriza Secret Santa cu livrare speciala. Stiam deja care va fi cadoul livrat, un ghiveci cu Aloe Vera, dar nu eram hotarat asupra adresei.

Cum Madalina n-a mai ajuns la Gala, a fost usor de gasit destinatarul Secret Santa TNT. Am uneltit impreuna cu Iulia sa-mi dea adresa de la serviciu, astfel incat sa fie pe faza cand ajunge expeditia si sa imortalizeze momentul.

Am pus un puiut de Aloe Vera intr-un ghiveci si l-am ambalat intr-o cutie de Chivas Regal 18+ :)
la cutie de Chivas Regal +18
Am gaurit cutia in partea de sus ca sa ajunga un pic de lumina si aer la Aloe Vera, am ancorat ghiveciul cat am putut de bine si am sperat ca ajunge cu bine la destinatie.
Aloe Vera la cutie de Chivas Regal +18
N-a fost chiar secret, deoarece m-a fentat un pic curierul de la TNT. Pe formular era deja pre-tiparit la expeditor Secret Santa, dar dupa ce am predat coletul si a plecat curierul am vazut ca omul trecuse si numele meu alaturi de numarul de telefon. Prea tarziu :(

Mai departe a intrat in scena Iulia, cu pozele si cu filmul. Din poze am montat eu o mica animatie,
iar fimul este impartit in 3 episoade:




Sunt peste 300 de specii de Aloe, dar Secret Santa a fost cu Aloe Vera. Natural :)

Spor natural!

Etichete: , , , ,