Biblioteca Bloggerului Roman - 2014

Biblioteca Bloggerului Roman - 2014
Chinezu pune carte peste carte, pentru o centralizare in stilu-i propriu si personal. Mi-am amintit si anul trecut cateva carti si ziceam atunci ca pentru 2014 imi fac lista. Nu mi-am facut, rusine sa-mi fie, asa ca tot pe saraca memorie cade magareata.

Care memorie a retinut ce mi-a placut mai mult, bag seama. Facand retrospectiva, cel mai mult mi-au placut cartile la a caror lansare am fost si pe care am primit autograf. Mi-au ramas la suflet si-n memorie cartile de care ma leaga o poveste.
Restul cartilor le-am citit cu placere, dar nu au o nota asa de mare cum au cele povestite deja.
top carti citite in 2014
In afara topului imi mai amintesc cartea Cum sa faci ce-ti place si sa iubesti ce faci, de Dr. Robert Anthony - Editura Vidia. Probabil ca mai sunt si altele, dar daca le-am uitat inseamna ca n-am vibrat chiar pe aceeasi frecventa cu ideile lor.
Cum spuneam, pentru 2015 imi fac deja lista, ca sa nu mai am scapari la anu'. Dar pana atunci va invit si pe voi la retrospectiva, ca sa vedeti cum e treaba cu memoria si cu lectura :)

Spor cititor!

Etichete: , , ,