Food+Panda = mancare pentru fiecare


Food + Panda = mancare pentru fiecare
© Martinusg | Dreamstime.com - Fancy Food 3 Photo
Daria mea face dans sportiv de 10 ani si in weekend-uri mergem la concursuri de dans in diferite orase, in cadrul etapelor din Campionatul National de Dans Sportiv. Am fost deseori la Bucuresti, dar si la Valcea, Resita, Sibiu, Reghin, Slatina, Pitesti si... sper ca n-am uitat niciun oras.

Bineinteles ca sunt concursuri de dans si la Craiova, dar fiind acasa nu se pune. In deplasare insa, de la o anumita ora se pune o foame pe noi, de nu mai stim pe unde sa ne-o astamparam.

La concursurile de dans stii cand trebuie sa ajungi, dar cand se termina e mai greu de calculat. Si chiar daca ne luam cate un pachet pe drum, de multe ori trebuie sa mai si mancam in deplasare. Noi ca noi, dar dupa ce a danseaza cateva etape, dupa emotii si calificari, Daria mai stie doar 2 cuvinte: "Cand mancam?" :)

Pana acum ne-am descurcat, in sensul ca de la Bucuresti mancam la intoarcerea pe autostrada, la Popasul Iancului de la km 56 sau la Albota. In Valcea am descoperita L'Artista, la Sibiu ne-a dus bloggerita Dana Diaconu intr-o locatie ok, la Resita era un restaurant chiar langa Sala Sporturilor, dar acum am descoperit ca FoodPanda.ro iti poate potoli foamea in 12 localitati din tara, cu tot felul de bunatati: pizza, mancare romaneasca, chinezeasca, asiatica, vegetariana si altele.

Puteti sa va instalati si aplicatia FoodPanda pe smartphone, dar daca sunteti bloggeri, mai bine va instalati in fata calculatorului si participati la campania Blogal Initiative. Fiecare blogger participant va beneficia de un voucher de 50 lei, astfel incat sa sa testati mancarea comandata la Food Panda.

Spor imbietor!

Etichete: , , , ,