A inceput Gaudeamus Craiova 2015

A inceput Gaudeamus Craiova 2015
Daca zilele trecute eram trist vis a vis de pretuirea alesilor pentru carti, azi m-am bucurat vazand multi tineri la Targul de Carte Gaudeamus - Craiova 2015.

Am fost sa caut o anumita carte, n-am gasit-o, insa am gasit reduceri, materiale diverse, evenimente si multe informatii.

Majoritatea editurilor va intampina cu oferte promotionale sau editii speciale, dar sunt si alte materiale in afara de carti. De exemplu la BRitTeen gasesti materiale audio si video,
BRitTeen
iar la standurile Asociatiei Craiova Capitala Culturala Europeana 2021 sunt materiale informative gratuite, materiale promotionale utile dar si creatii ale unor artisti locali.
Asociatiei Craiova Capitala Culturala Europeana 2021
Nu in ultimul rand, la etaj au loc evenimente interesante la care participa editurile, autorii cartilor, critici si invitati de seama.
evenimente la Targul de Carte Gaudeamus
Targul de Carte Gaudeamus 2015 poate fi vizitat la Craiova conform programului:
Intrarea este libera, oferta de carte este abundenta, astfel incat sper ca toti vizitatorii sa fie multumiti. Daca nu v-am dat suficiente motive sa treceti pe la Targul Gaudeamus, gasiti mai multe detalii aici.

Spor vizitator!

Etichete: , , ,