Cu ce-am ramas de la SMS Bucuresti

Cu ce-am ramas de la SMS Bucuresti
Asa cum am promis, dupa ce-am amintit premierele si exclusivitatile, apoi socializarea de la Social Media Summit Bucuresti 2015, a venit randul notitelor.

Las si link-urile prezentarilor de la SMS Bucuresti, dar am sa accentuez cateva notite din agenda, care nu sunt prin slide-uri.
Mugur Patrascu
Mugur Patrascu ne-a vorbit despre continutul de calitate si despre utilitatea acestuia. Concluzia: este mult "gunoi" in Social Media, trebuie sa comunicam mai putin, dar cu informatii mai utile.
Vlad Tausance
Vlad Tausance ne-a spus ce a facut diferenta in campaniile online ale celor 2 candidati. Ponta a comunicat pentru o "audienta" pestrita, pe care a vrut-o cat mai mare, Iohannis a vorbit cu o comunitate.

Daca ai drept audienta o comunitate bazata pe valori, poti ajunge la o comunitate bazate pe actiune, ceea ce s-a vazut in voturi.

Virginia Otel ne-a povestit experienta Garanti Bank in Social Media incepand cu anul 2010.
Virginia Otel
Am notat si un hashtag #cuincredere.
#cuincredere
Alex Negrea a confirmat lipsa continutului de calitate pe Facebook, urmarind trendul celor mai accesate statusuri din diverse domenii. 
Alex Negrea
Pe Facebook este un nivel foarte scazut al continutului, dar vestea buna este ca orice efort va conta pe termen lung. Daca nu ai un continut de calitate, mai bine te asociezi cu un continut de calitate generat de altii.
Dark Social
Cristian Manafu ne-a vorbit despre Facebook dar si despre Dark Social, ca modalitate de distribuire a continutului. Continutul din Dark Social nu este masurat, dar poate fi estimat la 69%.  

Oare mesajele tricourilor (negre) pot fi distribuite prin Dark Social? :)

A urmat momentul in care au fost dezvaluite topurile referitoare la bloggeri si agentii.
Marta Usurelu
Marta Usurelu a dat cuvantul Ralucai Duta, reprezentanta Golin, clasata pe primul loc in Top Agentii.
Raluca Duta - Golin
A urmat Chinezu, castigatorul locului I in Top Bloggeri cu care colaboreaza agentiile. 
Cristian China Birta - Chinezu
De la Chinezu am retinut un sfat "Raspunde la toate e-mail-urile" si o estimare "Exista cam 2500 de bloggeri buni in Romania".
Costin Cocioaba
Costin Cocioaba a prezentat starea blogosferei in 2014, din care am retinut ca a crescut numarul bloggerilor, dar numarul postarilor se situeaza la nivelul anului 2010. Acest lucru poate insemna ca nu se mai posteaza chiar orice pe bloguri, adica se lucreaza la calitatea continutului.
Dan Costea
Dan Costea ne-a vorbit despre constantele comunicarii.
Radu Tanase
Radu Tanase a povestit experienta celor 3 preparate cu nume de bloggeri.

Workshop-ul de final a fost sustinut de Iulian Padurariu, de la care am retinut numele unei carti Drive, de Daniel Pink, hashtagul #onelessstranger, aplicatia tagboard si platforma de comunitati NationBuilder.

Spor buchisitor!

P.S.Am folosit imaginile proprii (cele datate) sau imagini oficiale de aici si de aici.




Etichete: , , , ,