Inca nu l-am terminat, este multa informatie dar voi citi cu atentie tot materialul. De ce? Pentru ca "previziunile" vin din partea unor specialisti, practicieni in domeniile respective, nu teoreticieni care-si dau cu parerea. Daca v-am facut curiosi, aici sunt sumarizate previziunile.
Venind din partea unor practicieni, cele 65 de "directii" iti dau de gandit, de comparat si de aplicat :)
Iar daca va plac previziunile abordate (si mai ales punerea lor in practica), ar trebui sa stiti ca e-book-ul este doar pregatirea pentru
Digital Marketing Forum 2015, care se desfasoara pe 26 si 27 Februarie in Bucuresti.
Prima zi (26 Februarie) include 2 sesiuni de conferinte si 3 sectiuni de seminarii:
- Digital Marketing Solutions,
- Online Creativity,
- Performance Marketing,
cu subiecte de actualitate, abordate de oameni specializati si cu concluzii in idei si solutii.
In cea de-a doua zi (27 Februarie), Jeremy Spiller, reprezentant al reputatei scoli de marketing digital eConsultancy, va sustine un training actualizat la noile concepte din comunicarea online. Workshopul se adreseaza participantilor care isi doresc sa aprofundeze cele mai bune practici in digital marketing in anul 2015.
Spor participator!Etichete: blogosfera, Bucuresti, dezvoltare personala, educatie, Facebook, Google, marketing, online