Hai sa WWW mai mult despre offline!


Hai sa WWW mai mult despre offline!
© Cukurs | Dreamstime.com - Www Photo
Anul trecut mi-am propus ca in 2015 sa cresc ponderea offline-ului in totalul activitatilor. Trendul crescator s-a vazut inca de la Craciun, dar nici trecerea dintre ani nu ne-a prins acasa, cu atat mai putin pe internet :)

Restul offline-ului s-a vazut si online :) Pe blog sau pe Facebook.
ping-pong la Club Q
Am jucat de cateva ori ping-pong, dar am fost si in calitate de suporter la sporturile de sala, la volei sau la handbal.
Handbal feminin cu SCM Craiova
Cele mai multe iesiri au fost la Filarmonica, pe motive blogosferice:  SEOmuzica si poezie sau muzica de camera.
Blogerii la Filarmonica
In Ianuarie am reusit sa ajung si la teatru, iar despre traditionalul Craiova Blog Meet nu mai spun decat ca am ajuns la anul cu numarul 3, pe care-l sarbatorim in Februarie.
Craiova Blog Meet aniversar de 3 ani
A propos de Februarie, stiu deja care va fi locul care va genera cele mai multe iesiri: Casa de Cultura Traian Demetrescu. Daca in Ianuarie am fost la vernisaj blogosferic sau la Atelierul foto, de azi se adauga inca un eveniment saptamanal, astfel incat TRADEM va fi responsabil pentru cel putin 8 iesiri offline.

"Proiecte blogoslovite" am botezat intalnirea saptamanala a bloggerilor craioveni, in timpul careia vom discuta proiectele blogosferei. Blogoslovit inseamna binecuvantat. Noi deja cuvantam bine pe bloguri, dar vrem sa ne spunem cuvantul si-n offline cu ajutorul unor proiecte cu care BLOGOsfera LOVEste Craiova in scurt timp.

Spor offline!

Etichete: , , , ,