Semnificatii nesemnificative: GigElena


Semnificatii nesemnificative: GigElena
© Tamarabauer | Dreamstime.com - Face In The Sand Photo
Toata Lumea vorbeste despre gestul Elenei Udrea de a duce degetul la nas, pentru a transmite un mesaj. Recunosc ca n-am vazut faza nici in direct si nici in reluare, dar am inteles ca n-are o singura interpretare.

Mi se pare oricum nesemnificativ si praf in ochi fata de alte gesturi repetate, care se pare ca au trecut aproape neobservate.

Cand Elena Udrea declara ca tot ce are legatura cu Elena Udrea este extraordinar sau ca anumite actiuni sunt facute la comanda  impotriva Elenei Udrea, imi trecea de dor de Gigi Becali: va spune  Becali, Becali nu face asta, Becali stie etc.

Este deja o detasare de pamantenii obisnuiti si o auto-situare deasupra celorlati. Ca nu si deasupra legii s-a vazut deja la Gigi. Dar si GigElena isi trimisese ego-ul in cele mai inalte sfere, pregatindu-se de aselenizare. Iar asta nu-i de nasul oricui.

Se vede si pe Facebook la EUdrea. Hai sa zicem ca este un joc de litere, de la EUropa, nu de la EU. Dar nu prea gasesti vreun mesaj fara imaginea E(lene)i. Inteleg, pagina ei, figura ei, dar cred ca narcisism-infantilismul asta repetat duce la concluzii nerealiste despre tine si la o stima de sine supraevaluata.

Va las cu cateva pareri despre cei care vorbesc despre ei la persoana a III-a. Materialul este mai vechi si trece in revista personaje din diverse perioade. Singurul exemplu detaliat cu nume romanesc se refera la Gigel. Valabil si pentru GigElena.

Spor revenitor!

Etichete: ,