Socializare offline la SMS Bucuresti

Socializare offline la SMS Bucuresti
Sa nu credeti ca la SMS au fost doar informatii peste informatii. Pentru ca este weekend, am sa ma opresc la partea de socializare, care a inceput inca din tren.

Pe drum spre Bucuresti am ales trenul si mai ales sa stam fata in fata, pe niste locuri mai putin comode, dar mult mai "sociale". Am schimbat locurile intre noi, dar am schimbat si informatii sau impresii.
in Hyperion spre SMS Bucuresti
Pentru ca imi pregateam live articolul pentru Miercurea fara carne, am cerut parerea despre imaginile avute la dispozitie. Am mai vorbit despre concursurile de la Blogal Initiative Craiova si despre diverse abordari blogosferice.

Ajunsi la Bucuresti, ne-am intalnit cu alti olteni din Gorj,
Mihnea Socol si Daniel Bojinca
dar si cu unii aflati sub acoperire in Bucuresti :)
Piscotel, Luciana si Meli
In spate se vad scaunele care se tot suplimentau, dar si cand ne-am asezat, tot se socializa online :)
Rares Manolache si Meli
Eu am preferat socializarea offline, asa ca am inchis net-ul, dar am deschis aparatul foto si pofta de discutii din pauza.
hai la poze cu blogoltenii
Au fost prea multi cei cu care am vorbit ca sa ii amintesc cu link, dar pe cativa ii vedeti in poza de inceput cu #blogoltenii sau in cea pregatitoare.

Spor socializator!

Etichete: , , ,