8 Martie - Ziua Mondiala a Femeii


8 Martie - Ziua Mondiala a Femeii
© Roobcio | Dreamstime.com - Happy Women\'s Day With Tulips Photo
Nu ca mi-as face iluzii ca azi sunt aniversate femeile din intreaga lume, dar fiind cunoscuta ca zi internationala, asa am pomenit-o si eu.

Imi place sa ofer lalele de 8 Martie, cat mai inchise la culoare. Acum sa vad si ce gasesc, revin cu poze. Pana dibuiesc eu lalelele sa mai spunem ca anul asta pica bine si Eurovisionul pe 8 Martie. Cine n-a apucat bilete sa-l vada live la Craiova il vede la TV, iar daca sunteti in Craiova si vreti sa prelungiti Ziua Femeii si Luni, va invit la o proiectie de film la Centrul Cultural Polonez, intrarea fiind libera.
proiectie de film
Proiectia este dupa, dar eu m-am pregatit pentru 8 Martie inainte, cu felicitari hand-made pentru mama si mama-soacra. Eu le-am creat, iar Daria mea le-a definitivat.
felicitari scrapbooking
Acestea fiind spuse (si facute), sa ne pregatim pentru un 8 Martie incantator si infloritor!
8 Martie infloritor
Spor!

Etichete: , ,