Ce-am mai Faur(ar)it in offline


© Stuartmiles | Dreamstime.com - Offline Key 
Luna Februarie a fost plina de evenimente offline, sper ca n-am uitat vreunul :)

Am inceput in forta cu Craiova Blog Meet aniversar, 3 ani de intalniri blogosferice lunare,
Craiova Blog Meet aniversare de 3 ani
apoi am vorbit la Digi 24 Craiova despre blogging si branding.
Blogging si branding personal la Digi24 Craiova
A urmat o premiera nationala la Craiova, Eminescu in pagini de scrapbooking,
Mihai Eminescu in pagini de scrapbooking
ne-am incantat sufletul la Filarmonica Oltenia,
Filarmonica Oltenia Craiova
apoi am aplaudat prima victorie la handbal din retur a fetelor de la SCM Craiova.
SCM Craiova handbal feminin
Am mai si iesit din Craiova, prima deplasare fiind la Social Media Summit Bucuresti,
Social Media Summit Bucuresti
iar a doua la Tg. Jiu, cu ocazia Saptamanii Brancusi.
Saptamana Brancusi la Targu Jiu
La final de luna am sarbatorit Dragobetele prin scrapbooking
Scrapbooking de Dragobete
si am dat o tura pe la Gaudeamus 2015.
Gaudeamus 2015 la Craiova
La iesirile offline amintite mai inainte le mai adaug pe cele de la Casa de Cultura Traian Demetrescu. Patru intalniri in cadrul "Proiectelor blogoslovite" - intalnirile saptamanale ale bloggerilor craioveni si 4 iesiri la Atelierul foto, dintre care unul prin centrul Craiovei.
atelier foto in centrul Craiovei
Desi luna Februarie a fost mai scurta, a fost mai bogata in evenimente decat Ianuarie offline. Iar Martie se anunta cu si mai multe evenimente :)

Spor offline!

Etichete: , , , , , ,