Curatenia de Paste incepe de la... taste

Curatenia de Paste incepe de la... taste
Radem, glumim, dar ne paste curatenia de Paste. Si cum nu putem sa dam cu copy si paste la curatenia de Craciun, mai bine o facem din timp si temeinic pe cea de acum.

Din motive obiective ce tin de weekenduri ocupate pana dupa Paste (28-29 Martie Earth Hour si zile aniversare, 4-5 Aprilie Gala SuperBlog etc.), eu m-am apucat deja de  curatenie. La noi in familie avem sectoarele impartite:
Veti zice ca nu-i mare lucru, asa ca am sa incep de la curatenia electro-casnica, ca sa intelegeti despre ce este vorba. Cam asa arata tastatura mea inainte de curatenie.
tastatura murdara
Si daca tot e curatenie generala, am scos tasta cu tasta, le-am curatat pe fiecare separat,
curatenie generala la tastatura
iar in imaginea de inceput ati vazut ce-a rezultat.

Nufar scrie pe tastatura mea si chiar Nufar dezinfectant universal a fost cel care m-a ajutat. Universal-universal, dar cand am vazut ca se recomanda pentru tastatura, l-am si incercat. Fiind mai tot timpul la calculator, mai mananc un fruct, o maslina, o atentie ceva... si bacteriile atat asteapta :)
Nufar - merge si pentru tastaturi
Cred ca am folosit 2 picaturi, iar ce-a mai ramas ii pasez Monicai pentru celelalte sectoare, pentru ca are o gama larga de intrebuintare. Iar daca nu este multumita de calitatile universale, avand tastatura curata, acum cauta cu drag si cu farmec cele mai bune solutii specializate pentru curatenie, astfel incat casa sa fie stralucitoare.

Mai ales pentru bucatarie va avea de cautat. Triumf adevarat asupra grasimilor de pe aragaz sau de pe gratare, doar cu solutii speciale are.
Triumf - Degresant Forte Universal
Dar s-o las pe doamna mea cu treburile ei si sa revin la ale mele. V-am dat exemplul cu tastatura pentru ca la fel de amanuntit demontez paturile, scot saltelele, le aspir si le intorc, dau cu aspiratorul pe sub pat, apoi cu mopul pe parchet si pe urma montez totul la loc. La batut de covoare am renuntat de mult, pentru ca sunt pacifist si avand parchet in toata casa covoarele sunt mai mult simbolice. Iar de Paste le asteapta o "baita" de primavara.

Acum, fie vorba intre noi, daca vrei sa ai casa stralucitoare si dupa sarbatorile pascale, dupa ce faci curatenia generala e bine sa sarbatoresti Pastele in vacanta :) Exact asa am sa fac, dar la intoarcere voi gasi casa luna, exact cum am lasat-o cu o saptamana-n urma. Conditia necesara si suficienta este sa-ti planifici curatenia (si vacanta) din vreme si sa ai ajutoare fermecatoare pentru fiecare dintre probleme. 

Si daca v-am dat exemplul meu de curatenie electro-casnica, sa va spun si cum fac proba de stralucire in baie, (ca s-o laud si pe Monica). 

Baia este luna si lustrul perfect daca si numai daca poti sa-ti faci un selfie-n robinet :)
selfie-n robinet
Pentru ca am inceput din timp curatenia, am pofta sa fac si cateva versuri de primavara :)

La curatenie gasit-am leac
Si Farmec si descantec drag,
Un Nufar in Triumf pe lac,
Ma simt cand curatenia-i un fleac :)

Particip cu acest articol la Spring SuperBlog 2015, raspunzand provocarii lansate de Farmec.
Farmec - Original Gerovital
Spor stralucitor!

Etichete: , , ,