FeriCCirea are chipul si gustul tau :)


FeriCCirea are chipul si gustul tau :)
© Peternile | Dreamstime.com - Hapiness
Domnilor, daca ati citit pe vreun ambalaj cosmetic despre BB Cream sau CC Cream sa stiti ca nu este crema pentru Bebe, iar CC nu vine de la Carbon Copy din comunicarea online :) Nici nu se balbaie cineva ca sa dubleze literele. Sunt pur si simplu categorii de creme bine definite, care au legatura cu luminozitatea fetei si cu corectarea imperfectiunilor. Si alfabetic si cronologic s-au dezvoltat in aceasta ordine, BB fiind precursorul CC.

Nu trebuie sa stiti mai mult, ci doar faptul ca la vederea CC fericirea vine mai repede pe chipul femininelor. "BBanuiesc" ca acum sunteti "feriCCiti" stiind astfel de detalii si secrete feminine, asa ca hai sa trecem la fericirea interioara, la care ne mai pricepem si noi, barbatii.


Sunt convins ca fericirea interioara se vede in exterior si tocmai despre ingredientele interioare ale fericirii as vrea sa discutam. Nu stiu cum sunteti voi, dar eu imi hranesc fericirea din lucruri marunte, care mi se intampla zilnic.

Ca tot vorbeam despre hrana, lucrurile marunte care contribuie la fericirea zilnica pot incepe cu o mancare buna (da, sunt taur si deci mancacios), pot continua cu o gluma buna, cu hranirea unei pasiuni cum este bloggingul, cu urmarirea unui meci in Sala Polivalenta sau a unui spectacol la Filarmonica, cu o discutie offline cu prietenii (sau si mai bine cu o alergare prin parc) sau pur si simplu cu o lectura buna. Pe scurt sa faci cu pasiune ceea ce-ti place.

Toate aceste ingrediente lucreaza sinergic la construirea fericirii interioare, cea care se vede si la exterior. Nu mai stiu cine zicea ca o zi in care n-ai zambit este o zi pierduta. Cred ca putem trece la zile pierdute si acele zile in care nu gasim motive (oricat de marunte) de fericire.

Pana la urma toate aceste fericiri marunte fac parte din stilul de viata, pe care eu l-as defini prin lucrurile pe care le facem in mod repetat. De exemplu, eu repet in fiecare primavara si toamna o cura de detoxifiere (purificare) de 9 zile, pe baza de Aloe Vera. Si nu de ieri de azi, ci de 5 ani. Acesta este ingredientul natural care-mi asigura sanatatea si echilibrul si ma face sa radiez.

Detoxifiere sau purificare inseamna si mesele fara carne si faptul ca beau multe lichide. Tot de vreo 5 ani dureaza si Miercurea fara carne, dar nu este singura zi din saptamana in care nu mananc deloc carne, constient fiind ca hrana alcalina provine din legume si din fructe proaspete.

Un alt secret (pe care-l spun pe blog ori de cate ori am ocazia) este consumarea fructelor si a unui patratel de ciocolata adevarata (neagra) in intervalul 09:00 - 11:00, in fiecare dimineata. Ca regula, in fiecare zi mananc ceva crud, indiferent daca este vorba de fructe sau de salate de cruditati.

Am invatat la cursul de nutritie ca mineralele continute de fructe si legume sunt cele care le dau culoarea, astfel incat daca mancam in fiecare zi fructe si legume din toate culorile, avem un aport echilibrat de minerale. Conceptul CC - color control - poate fi deci adaptat si la interior :) La fel, este important sa ne desfatam zilnic cu toate gusturile: dulce, acru, sarat, amar si  iute.

Vorbind despre gusturi, n-as putea spune ca am un fruct preferat, dar le prefer pe toate in sezonul natural de coacere. Primavara imi plac capsunile si fragutele, vara imi place zmeura, imi plac si caisele si piersicile, prunele sau perele. La fel de mult cum imi plac pepenele rosu (lubenita), smochinele, strugurii sau gutuile. Iarna iubesc portocalele si bananele. Chiar daca toate sunt dulci, au diferite nuante de acrisor si arome specifice.

Argi + cu fructe de padure
Acum ca v-am indulcit putin, trebuie sa recunosc ca nu gasesc tot timpul fructe in perioada normala de coacere, dar mere(u) am in meniu :)

Si pentru ca spuneam la inceput despre Aloe Vera, am la dispozitie indiferent de anotim o bautura speciala pe baza de Aloe Vera si fructe de padure cu arginina, ale caror beneficii le-am simtit de mult timp si le-am mentionat in link.

Acestea ar fi ingredientele interioare care ma tin in forma natural (ca Aloe Vera, ca nu degeaba se numeste blogul asa). Pentru fericirea exterioara exista gama Gerovital Hapiness, imbogatita cu zmeura, afine si caise, astfel incat fetele (cu si fara diacritice) noastre sa fie perfecte si stralucitoare.

Faptul ca fructele mele preferate se gasesc printre cele prezente in gama fericita de la Farmec nu face decat sa-mi confirme ca fericirea interioara poate fi prelungita in afara cu ajutorul unor ingrediente naturale, fara parabeni (domnilor, parabenii sunt niste chimicale care se folosesc in unele produse cosmetice, dar nu sunt foarte ok pentru sanatate).

Acum ca am aflat toate aceste lucruri, atunci cand ne uitam cu drag la doamnele noastre dulci ca niste zmeurici, exact despre asta este vorba, ele folosind cu farmec zmeura pentru ten normal.
Gerovital Happines cu zmeura
N-am sa fiu Nea Caisa si sa spun ca zmeura este pentru ten normal si ca pentru tenuri anormale ar fi alte fructe :) 
Gerovital Happines cu caise
Am sa observ ca exista cate o solutie pentru toate tipurile de ten, astfel incat fiecare feminina sa fie fericita cu "afinetatile" ei.
Gerovital Happines cu afine
Partenerele noastre vor fi de trei ori mai fericite iar noi vom fi fericiti de fericirea lor, putand spune ca fericirea are gustul si chipul femininelor.

de 3 ori mai fericite
© Erikreis | Dreamstime.com - Hapiness Photo
Spor fericit!

Particip cu acest articol la Spring SuperBlog 2015, raspunzand provocarii lansate de Farmec.

Farmec Original Gerovital

Etichete: , , , , ,