Imi era dor de handbal in Polivalenta

Imi era dor de handbal in Polivalenta
Dupa prima victorie din retur a fetelor de la SCM Craiova, au mai fost si altele, dar in deplasare. Sau echipa a jucat in deplasare chiar si meciurile de-acasa. Au fost 2 saptamani legate de pregatirea finalei Eurovision, meciurile din deplasare si meciurile nationalei la Trofeul Carpati si a trecut mai mult de 1 luna de cand nu mai vazusem handbal in Polivalenta craioveana.

Si am vazut un handbal frumos, cu multe goluri si faze spectaculoase in meciul cu CSM Cetate Devatrans. Fetele noastre au inceput bine si in minutul 13 aveau deja 8 goluri, dublu cat Deva.
Craiova - Deva
A fost doar inceputul, pentru ca pana la pauza scorul a ajuns la 17 - 12.
scor la pauza
Anele au fost in mare forma in prima repriza. Ana Tanasie a inscris de 5 goluri,
Ana Tanasie
Ana Apipie a marcat si ea de 4 ori,
Ana Apipie
iar Ane Eidem s-a remarcat in aparare.

In pauza am beneficiat de entuziasmul celor mai mici suporteri,
cei mai energici suporteri
apoi meciul a continuat la fel de spectaculos.

In partea a doua a iesit la rampa Bianca Tiron,
Bianca Tiron
care nu a putut fi oprita decat de fluierul final, marcand 11 goluri.
scor final
Le-am felicitat bucurosi pe jucatoarele noastre si mi-am adus aminte ca avem iar handbal de calitate la Craiova. Fetele noastre s-au calificat azi in semifinalele Cupei Romaniei, alaturi de CSM Bucuresti, HCM Baia Mare si HC Neptun Constanta.
Bravo fetelor de la SCM Craiova
Spor(t) in continuare!

Etichete: ,