RadiOS/voiOS si-un blogger bucuros


Radios, voios si-un blogger bucuros
© Kunchainub | Dreamstime.com - FM Button Photo
De multe ori cand merg cu masina spre job aud la radio multe informatii, care de care mai utile, pe care le-as folosi pe blog in diverse articole. Am un carnetel la indemana dar pot sa-mi notez ideile doar atunci cand stau la semafor.

Alta ar fi situatia daca as avea un dispozitiv minune, care sa-mi inregistreze in format audio portiunea selectata atunci cand apas butonul magic. Apoi, printr-un procedeu "Radio Wave to Text Converter" sa rezulte un fisier text, care, salvat pe un stick de memorie sa fie numai bun de citit pentru articolul de pe blog.

Aceasta ar fi varianta 1.0 a dispozitivului "radiOS" :)

In varianta 2.0, daca eu am o idee si nu pot s-o notez, as putea s-o "glasuiesc" dupa ce-am apasat butonul magic, iar cuvintele mele sa fie convertite in format text printr-un procedeu "Voice to Text Converter",  in varianta "voiOS" :)

Voice to text converter
© Dwnld777 | Dreamstime.com - Voice Recognition Photo
In varianta 3.0, textul rezultat de la radio sau de la vocea proprie va fi pus automat in draft pe blog, putand fi identificat dupa data si ora. De exemplu, daca as dori o astfel de conversie azi la ora cand este deadline-ul aceste probe, fisierul va fi numit automat 20Martie2015-23-59.txt :)

Captat la radio, transferat pe blog
© Saporob | Dreamstime.com - Blog Photo
Gadgetul s-ar numi radiOS/voiOS si ar descrie starea bloggerului bucuros care circula cu masina si aduna informatii pentru articole :) Ar fi mult mai mult decat un radio, mai degraba un mini-calculator-audio cu un mini sistem de operare (OS) si cu maxi-posibilitati de stocare, procesare si comunicare.

Pentru un astfel de dispozitiv as apela la magazinul MediaDOT.ro pentru a gasi solutii intel-igente si preturi decente.

In primul rand as cauta oferte HDD, din care sa aleg un hard disk puternic si rapid, pe care sa stochez fisierele audio si softurile care le transforma in text.

Apoi as avea nevoie de un sistem audio performant pentru a capta corect vocea. Sunetele bine inregistrate vor fi apoi convertite corect in texte si trimise spre blog, deci am nevoie si de internet :)

Tu ai avea nevoie de un astfel de gadget?

Particip cu acest articol la Spring SuperBlog 2015, raspunzand provocarii lansate de Mediadot.ro, din pasiune pentru IT.
Mediadot.ro
Spor descoperitor!

Etichete: , , ,