S-a terminat, s-a terminat! Dar nu de tot


S-a terminat, dar nu chiar
© Daizuoxin | Dreamstime.com - Finger Smile Photo
Este vorba despre SuperBlog de primavara, ocazia cu care... ies afara :) Si la propriu si la figurat.

M-am scos, vorba Ninei, dar inca nu s-a terminat de tot, pentru ca mai avem de tras niste concluzii generale la 3 Stejari.

Pana atunci, cateva pareri naturale. Am zis de mai multe ori ca daca reusesti o medie peste 95 de puncte la SuperBlog, poti spera la locul 1. 

Cred ca mi-am cobit, ca exact asta mi-e media, desi am sperat pana-n ultima clipa sa ma depaseasca ba Nasa, ba Olimpiana, ba Cornelia sau Ioana. Nimic-nimic, doar fantezii de-ale mele :)

Cred ca si la articolul cu Ziua Partenerului mi-am cobit, ca sa nu mai spun ca nu te pui cu implacabila matematica si cu injumatatirea intervalului :)

Stiu ca va plac calculelele mele, asa ca voi detalia cum sta treaba cu intervalul. La prima participare am zis sa fiu si eu pe la jumatate si am fost pe locul 44, din 88 :). Dupa 6 participari si dupa legile matematice ale injumatatirii intervalului 44 : 2 = 22, care injumatatit da 11, care impartit in doua da 5,5, care in sfarsit s-a injumatatit la 2,75 si prin rotunjire a fost locul 3 din toamna. Acus, oricat am incercat eu sa ma feresc, jumatate din 2,75 nu mai trece de 1,5 ci este 1,37 care s-a "dodolosit" la 1.

Q.E.D.

Asta este, eu mi-as mai fi dorit vreo 10 participari in care sa ma clasez cel mult pe locul 2, dar daca tot ies din competitie zic sa ramana ceva in urma mea. Mai ales pentru viitorii superbloggeri, care nu stiu toti termenii, am facut urmatorul dictionar de SuperBlog:

Dictionar de SuperBlog
© Alexdoc | Dreamstime.com - FACE - Joke Smile 20/20 Photo
Almanahe = evanghelia dupa Olimpia, la plural

Cincu = Cin' se ia cu gramatica, are de-a face cu nebunatica

Contestatie (nu e conte in statie) = o chestie de care se tine cont, cand stationezi prea jos in clasament dupa o nota mica la o proba. Valabilitate 48 de ore

Creatinina = produs de metabolism al creativitatii Ninei

Daradan = marca de blugi de contrabanda, facuti cu presa pe goeleta

Efcinciuim = din motive gramaticale explicate mai sus, se inlocuieste cu Efcincuim

Lincu = cerinta obligatorie la SuperBlog si legatura cu locul de desfasurare al Galei Spring SuperBlog 2015

Manea (cu accentul unde vreti voi) = dedublare emilenta aruncata-n concurs pe ritm de manele

N.A.S.A. = Nasa Aguritza punctata cu majuscule

Pinguin = impleticire ciudata intre Pinky si Sf. Pinghin

Rudotel = telefonul Rudiei

Vavaly = balbaiala de primavavara

Vraja = farmec cu v de la mov


Sa nu credeti ca pe craioveni i-am uitat:

Capra (mea) = dilema pozitiei de rebranding

Co(a)sti = un soi de coaste oltovenesti

Magnolia = balsam obtinut din extractie Marina de Ianolie

Sanda = Desi isi zice Ralucaok, este un Sandok(an) feminin, care a intrat in top 10 de la prima batalie

Socol = un fel de "so cool", dar spus rapid pe olteneste, ca asa sunt oltenii, rapizi da' buni :)

Voinic = mic, da' volt-rau. Sub aceeasi umbrela cu Minunatu', da' cu 5 stele mai sus chiar de la prima participare :)))))

Daca mai stiti si voi, va rog sa completati. Pana atunci...

Spor perfect si simplu!

Etichete: , , ,