Team building la 3 Stejari si 4 stele

Team building la 3 Stejari si 4 stele
In vacanta de vara dintre clasa a VII-a si a VIII-a (ehehe, unii dintre superbloggeri nici nu erau in proiect atunci :) am fost in tabara la Timisul de Sus. Tabara scolara cum erau multe in epoca de aur, cu 10 intr-un dormitor, teren de fotbal cu denivelari, cantina scolara si discoteca mai pe seara. Era un magnetofon care avea o singura banda, cu un dans lent pe o parte si unul pe cealalta parte, astfel incat atunci cand se apropiau melodiile respective (invatasem pe dinafara banda), ne cam grupam langa fetele vizate de dans :)

Acestea sunt amanunte, bucuria era a noastra, cu raul care curgea pe langa tabara, terenul de fotbal pe care jucam meciuri intre scoli si padurea din apropiere, unde ne intreceam in drumetii. Tin minte ca acolo am baut prima data sirop din muguri de brad si am cules si pentru acasa. La fel, atunci am baut cel mai bun ceai cu esenta de rom.

Langa sala in care era discoteca aveam o masa de ping-pong si mai prestam si pe-acolo cand vreo ploaie rapida de vara ne impiedica sa jucam fotbal. La final fiecare scoala a realizat un spectacol cu muzica si dansuri, mai tin minte si acum unul dintre cantecele invatate. Ce sa mai lungim povestea, erau vremurile copilariei. Acum, dupa 30 de ani, am inteles ca de tabara de la Timisul de Sus s-a ales praful.

Nu mai putem cobori in timp, dar putem cobori pe Timis in jos, intr-un loc frumos :) Timisul de Jos adaposteste Complexul Turistic 3 Stejari Brasov, pensiune de 4 stele cu 55 de locuri. Le-am luat asa crescator in stil 3, 4, 5... 55, pentru ca urmeaza 60, numarul locurilor din restaurant :)
panorama 3 Stejari Brasov
Ei bine, in acest loc minunat ne vom intalni in primul weekend din Aprilie, la Gala Spring SuperBlog 2015. Am mai spus deja, dupa 30 de zile de competitie (sau 60 de zile in toamna), n-as lipsi pentru nimic in lume de la Gala, pentru ca este o rasplata binemeritata dupa atatea probe si emotii. In plus este locul perfect pentru team building, avand ocazia sa-i cunosti offline pe bloggerii din spatele articolelor sau pe sponsorii din spatele probelor. Nu mai zic despre organizatori, pe care ii redescoperim de fiecare data la fel de pasionati si de saritori. Gala offline si grupul Facebook online sunt ingredientele care fac din SuperBlog o competitie unica si o echipa de prieteni deosebita.

N-am sa povestesc acum despre Gala, prefer s-o traiesc la maximum offline, dar as vrea sa vorbesc despre o alta modalitate de team building la Brasov, pe care o intrevad tot in stil blogosferic.

Noi ne intalnim in fiecare luna in cadrul Craiova Blog Meet. In Februarie am sarbatorit 3 ani de intalniri blogosferice lunare, iar zilele trecute am bifat Craiova Blog Meet #37, cu invitati din SUA, Bulgaria, Polonia si Suedia.
Craiova Blog Meet
Pe de alta parte, superbloggerii brasoveni se intalnesc in formula blogosferica mai mult la Gala SuperBlog sau cand organizatorii SuperBlog ajung prin Brasov si mai convoaca un Blog Meet, astfel ca situatia trebuie remediata :)

Din dorinta evenimentelor perfecte, locul ideal pentru un schimb de experiente pe axa Craiova-Brasov ar fi la Complexul Turistic 3 Stejari. Nu m-am hotarat daca evenimentul se va numi Crasov sau Braiova, important este ca dupa ce bloggerii craioveni ii vor vizita pe cei brasoveni, peste ceva vreme sa ne intoarca vizita, ca sa vedem ce au acumulat si sa invatam si noi pe parte de promovare turistica si infotrip-uri :)

Am zis ca la 3 Stejari ar fi locul ideal, pentru ca putem imbina prezentarile din sala de conferinte cu un meci de fotbal, distractia cu drumetii la obiectivele din zona si online-ul cu offline-ul.

Cazarea la Brasov fiind rezolvata cu 3 Stejari si 4 stele, am gasit si modul ideal de transport, cu trenul Hyperion care face legatura intre Craiova si Brasov, prin Bucuresti. Avem preturi la jumatate, Wi-Fi si prize, astfel incat pana la intoarcerea in Craiova vor fi gata si articolele pe bloguri :)
Cu Hyperion de la Craiova la Brasov
Dar sa lasam drumul si sa va spun cum mi-as inchipui eu o astfel de experienta. Olteanul se trezeste de dimineata, astfel incat la 05:45 vom fi deja in Hyperion iar la 11:30 vom respira aerul curat de munte de la Brasov. Tocmai bine sa mirosim si cateva preparate locale.
Bunatati la 3 Stejari Brasov
Am poftit si la un purcelus la protap, dar il pastram pentru seara, cand da mai bine focul pe racoare si vinul in pahare :)
purcelus la protap
A propos de vin si de cursa lunga, as face acest drum intr-un weekend prelungit, ca daca tot plecam la drum, macar sa respiram in tihna cateva zile. Plecarea sa fie Vineri sau Sambata dimineata, intoarcerea Duminica sau Luni la 14:40, astfel incat seara la 20:12 sa fim in Craiova iar articolele pe bloguri :)

Dupa ce ne-am potolit foamea, o scurta plimbare de recunoastere ne va face apti pentru prezentarea din sala de conferinta, in care vom cunoaste in cateva cuvinte bloggerii si blogurile craiovene si brasovene.
Sala de conferinte 3 Stejari Brasov
Cred ca pentru prima seara ar fi suficient, nu de alta dar purcelusul la protap este bun cald, iar vinul rece la team building merge. As incheia seara pe terasa, pentru ca asa ar fi multumiti si fumatorii si nefumatorii :)
terasa 3 Stejari Brasov
A doua zi as programa schimbul de experienta propriu-zis, in care noi, bloggerii craioveni, sa prezentam ingredientele prin care am reusit sa ne intalnim lunar de mai bine de 3 ani si care sunt urmarile coagularii unei comunitati locale de bloggeri.

Si pentru ca intalnirile Craiova Blog Meet au si o componenta sportiva iar la 3 Stejari exista un teren de sport, team buildingul Craiova-Brasov ar continua cu un fotbal ca sa ne facem pofta pentru masa de pranz.
teren de fotbal la 3 Stejari Brasov
Dupa-amiaza brasovenii ne vor fi ghizi spre Pestera de Gheata, Canionul 7 Scari si cea mai lunga tiroliana din Romania, Prapastia Ursului, Lespezile de Piatra Scrisa si spre alte suprize turistice pregatite de gazde. Nu stiu daca este suficienta o singura drumetie pentru toate minunatiile din zona, astfel incat in dimineata zilei a treia am avea de ales cum sa tragem concluziile: in sala de conferinte, intr-o drumetie sau la un meci de fotbal :)

Am amintit la inceput despre tabara de la Timisul de Sus pentru ca eu vad intalnirea de la 3 Stejari ca o mini-tabara creativa, in care ideile si colaborarile sa circule liber iar tabara din copilarie, cu fotbal si drumetii sa fie reluata la 3 Stejari, peste 30 de ani.

Si da, sa nu uit, obligatoriu foc de tabara in ultima seara, ca sa se coaca bine ideile si prieteniile. Despre "discoteca de seara" n-am mai amintit, pentru cine ma cunoaste este deja subinteleasa in fiecare seara :) A propos de creativitate, pentru cine inca n-a gustat o ompleta CLOMPI facuta de mine, as incerca intr-o dimineata la mai multe tigai, seulement pour les connaisseurs :)

Particip cu acest articol la Spring SuperBlog 2015, raspunzand provocarii lansate de Complexul Turistic 3 Stejari.
3 Stejari Brasov
Avand in vedere ca vom beneficia de ospitalitatea gazdelor cu ocazia Galei SuperBlog, sper ca ideea mea online sa prinda viata in offline si sa ne mai intalnim cel putin inca o data la Braiova si o data la Crasov.

Spor la 3 Stejari!

Etichete: , , , , , ,