La 3 Stejari si prin imprejurimi

La 3 Stejari si prin imprejurimi
Dupa ce ne-am cunoscut si distrat la Gala Spring SuperBlog 2015, a doua zi am dat o tura prin imprejurimi la 3 Stejari.

Dar nu inainte de a face cateva poze de grup, pe masura ce superbloggerii plecau grupuri-grupuri.
mini poza de grup
Nu ne-am plimbat foarte mult, o ora dus
hai la plimbare
si una intors,
vreme buna, aer curat
dar suficient pentru a intui o zona foarte frumoasa.
drumu-i lung, povestea scurta
La fel de frumos si la 3 Stejari si la interior,
panorama interior la 3 Stejari
dar si la exterior.
3 Stejari de 4 stele
Despre cum a fost la Gala v-am spus deja, dar am uitat sa va spun despre cateva superbloggerite pe care le-am cunoscut cu aceasta ocazie.
la coborarea din Hyperion, cu Pisica Neagra
Pe Georgiana - Pisica Neagra si pe Ioana (pot) spune ca le-am vazut prima data la urcarea in tren, dar am reusit sa vorbim si la Gala (pisica neagra, smantana alba ;) sau dupa.
Ioana cu oltenii
Cu OlimpiaAlma Nahe vorbisem si inainte pe Facebook, insa ne-am cunoscut si la 3 Stejari.
Olimpia Sapunara - AlmaNahe
Claudia Damian a stat langa noi la masa si asa am mai schimbat cateva cuvinte.
cu Nina Docea, Sanda si Claudia Damian
Pe cei pe care i-am cunoscut la galele trecute ii vedeti in poze sau in articolul dedicat Galei. La petrecerea de Gala am apreciat ca nu s-a fumat in restaurant, o dorinta mai veche implinita in aceasta primavara :) Multumim 3 Stejari!

Spor de gala!

Etichete: , ,