De prin weekend adunate si articulate

De prin weekend adunate si articulate
Nu stiu cum s-au aliniat planetele, dar in weekendul asta au fost in Craiova si finii din Canada si mosica din Heidelberg.

N-au venit sa cante muzica populara in vestimentatie traditionala, ci pentru ca unii dintre ei au sarbatorit 25 de ani de la terminarea liceului.
Ca atare Sambata spre Duminica ne-am dezlantuit intr-o petrecere la Smart Pub Preajba.
Mosica din Germanica mai ramane, asa ca inca nu intra-n articolul de azi. Eu insa am intrat in forta in ultima zi de weekend, pentru ca de dimineata m-am trezit la 09:00 dupa ce ma culcasem la 03:00.

Motivul, Crosul Primaverii 2015, la care am alergat 2,8 kilometri impreuna cu Sergiu
si cu vecinii din cartier :)
A fost prima parte de mini sport blog meet, de la care am plecat in graba deoarece trebuia sa pedalam si la JCI Craiova Cycling Day.



Aici lume multa,
am mai marit sport blog meet-ul si cu Mirela,
am facut un velo-selfie,
am trecut si cu bicla prin pasaj
si cam asta a fost pe ziua de azi, conform planificarii :)

Maine facem Inconjurul Lumii la Craiova, tot in formatie blogosferica, pentru ca avem de cantat La Multi Ani lui Cornel Ilie alaturi de Vunk.

Weekendul vostru cat de sportiv a fost?

Sport(t)!

Etichete: , , , , , ,