Pentru al patrulea an consecutiv,
Heineken lanseaza programul "
Heineken pentru Comunitati" in
Craiova, alaturi de
Asociatia CSR Nest. Proiectele castigatoare de pana acum au constat in 280 000 lei alocati in Craiova, avand 31 000 de beneficiari directi.
In 2015 vor fi desemnate 2 ONG-uri castigatoare, fiecare beneficiind de cate un grant in valoare de 40 000 lei. Pentru a se numara printre ONG-urile castigatoare, proiectele propuse trebuie sa se adreseze uneia sau mai multor prioritati stabilite pentru comunitatea craioveana:
- Proiecte care să contribuie la întărirea capacitătii comunitare, prin actiuni de constientizare, formare si mobilizare;
- Proiecte care să contribuie la îmbunătătirea calitătii vietii, prin conectarea problemelor sociale, culturale, economice si de mediu;
- Proiecte punctuale de mobilizare a membrilor unei comunităti în generarea de solutii pentru problemele comune si demararea unei actiuni colective.
Calendarul programului:
- 4 mai 2015: Lansarea programului de responsabilitate socială HEINEKEN pentru Comunități;
- 4 mai – 29 mai 2015: Primirea on-line a aplicațiilor depuse de ONG-uri;
- 30 mai – 15 iunie 2015: Evaluarea proiectelor depuse;
- 16 iunie – 26 iunie 2015: Desemnarea câstigătorilor programului HEINEKEN pentru Comunităti;
- 29 iunie – 10 iulie 2015: Anuntarea câstigătorilor programului HEINEKEN pentru Comunităti;
Regulamentul concursului de proiecte, criteriile de eligibilitate si alte detalii sunt disponibile pe site-ul
Heineken pentru Comunitati.
Sper ca si in 2015 sa castige cele mai bune proiecte, iar rezultatele sa fie vizibile in comunitatea craioveana.
Spor!
Update:
Heineken pentru Comunitati 2015 se adreseaza comunitatilor locale din
Constanta,
Craiova,
Miercurea-Ciuc si
Targu Mures (Ungheni), fiecare comunitate avand propriile
criterii de eligibilitate.
Etichete: bere, Craiova, cultura, ONG, social