M-am nascut (scriitor) de ziua mea

M-am nascut (scriitor) de ziua mea
M-am nascut de ziua mea de vreo 45 de ori, inainte de a ma naste Astazi scriitor. Anul asta, fix de ziua mea, am scris o carte. Am scris. O carte. Nu mai multe, dar mai multi. Cand zic am scris ma gandesc la cei 136 de autori si la faptul ca am scris si eu odata cu ei, in aceeasi zi, despre acelasi subiect, ziua de 30 Aprilie.

Bineinteles ca ei n-au stiut ca au scris despre ziua mea de nastere, cum nici eu n-am stiut ca n-am fost singurul autor care a scris despre ziua lui de nastere. De fapt, fara sa stim, toti am scris despre ziua de nastere, pentru ca Astazi ne-am nascut scriitori colectivi si pentru ca ne nastem un pic schimbati in fiecare zi.
M-am nascut (scriitor) de ziua mea
Imi place ideea, imi place si titlul cartii si mai ales imi place ca pot sa spun in fiecare zi "Am scris o carte Astazi". Pot sa spun asta si Maine si chiar Ieri, atata timp cat ieri a fost dupa ziua mea de nastere (ca scriitor).

A propos de Ieri, Ieri am fost la lansarea Astazi :). M-am intalnit cu cativa bloggeri Cristian, Antonia, Raluca, Dan si Pati, iar pe Madalina am salutat-o printre randuri (cred ca de la ea am aflat despre provocare). 
Antonia si Raluca
In rest, am mai zarit cateva figuri cunoscute, Liviu Pasat si Florentina Gionea, intr-o mare de oameni. N-am stat pana la final, chiar daca as fi vrut sa raman la socializare si poze de grup, dar aveam un tren de prins. Am stat insa suficient incat sa prind cateva ganduri de la fiecare speaker.
Gratian Sonu
Gratian Sonu a deschis evenimentul spunandu-ne despre cei 2 pasi pe care oricine ii poate face pentru a fi fericit: 1. Zambesti. 2. Iti exprimi admiratia pentru ceva, cineva etc.
Clara Toma
Toata admiratia pentru Clara Toma, initiatoarea experimentului colectiv, de la care am retinut 2 ganduri pline de emotie.
Florentina Gionea ne-a indemnat sa ne indragostim la orice varsta.
Florentina Gionea
Andrei Rosu ne-a spus ca daca vrem sa schimbam ceva in viata noastra, trebuie sa incepem schimbarea la nivelul unei zile. Astazi  este viata in miniatura.
Andrei Rosu
Mihaela Stroe ne-a declarat solemn ca daca pe 30 Aprilie n-ar fi scris acele cuvinte, ar fi pierdut momente esentiale din viata ei.
Mihaela Stroe
Cristiana Levitchi ne-a marturisit ca este important sa avem un jurnal, pentru a pastra copilul din noi. Un jurnal anual este un bilant emotional, iar Astazi este echivalent cu a trai in "a fi", pe cand Maine este echivalent cu a trai in "a face".
Cristiana Levitchi
Zoia Zarnescu ne-a spus cam asa: cu cat suntem mai conectati la momentele pe care le traim, cu atat ne traim mai adevarat viata. Ne-a indemnat sa scriem zilnic macar despre un lucru intamplat in acea zi si macar despre un lucru pentru care suntem recunoscatori acelei zile.
Zoia Zarnescu
Catalin Pirvu ne-a dezvaluit ca Astazi reprezinta 136 de porti catre parti din noi si ca in spatiile dintre cuvinte vorbeste inima.
Catalin Pirvu
In tren spre Craiova, tot citind despre Astazi-ul din 30 Aprilie, mi-a fost teama sa nu ratez coborarea, asa ca m-am oprit dupa 90 de pagini. 

Clara Toma ne spusese ca n-a putut sa citeasca zilnic mai mult de 3-4 zile personale. Cum eu eram in accelerat, iar oltenii sunt rapizi da' buni, am reusit sa citesc mai multe Astazi. 

De fapt am citit pana cand mi-a venit ideea sa scriu articolul de Maine (era deja Astazi) in agenda, ca sa nu pierd ideile calde. Nu mai tin minte daca am mai scris vreodata mai intai pe hartie un articol pentru blog, dar Astazi poate fi un nou inceput :)

Spor Ascendent!

Etichete: , , ,