Miercurea fara carne 27 Mai

Miercurea fara carne 27 Mai
Bine ati venit la Miercurea fara carne, cu un meniu cum vezi Mai rar. Mai rar, pentru ca am utilizat mai mult marar :) Am fost la tara si am jumulit mararul crescut spontan in gradina, asa ca am avut o recolta consistenta si l-am imprastiat in tot meniul, cu toata inima :)
Din toata inima... marar
Pentru de dimineata am avut unt pe paine, cu masline si cu branza Brie au bleu.
unt pe paine cu branza Brie au bleu
La pranz am renuntat la omleta barboasa pentru o omleta carliontata, in stilul coafurii familiei Simpson. Carliontii din mamaliga coapta, iar omleta din oua de tara, usturoi si ceapa verde si bineinteles marar.
omleta carliontata
Marar am pus si in salata de varza, alaturi de ulei de masline si otet balsamic.
salata de varza
Seara ma asteapta cu o mancare de marar, pentru ca mare parte a recoltei de marar si-a gasit locul aici.
mancare de marar
Si pentru ca tot am spus despre bunatatile de sezon de la tara, tot aici se incadreaza si capsunile din gradina :)
capsuni din gradina
Pofta buna fara carne!

Etichete: , , , , ,